مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: تاکنون 27 شرکت تعاونی دهیاری‌ها را در گلستان فعال کردیم و هماهنگی‌هایی با میادین میوه و تره‌بار تهران انجام می‌دهیم تا افراد گلستانی بتوانند به طور مستقیم محصولات خود را عرضه کنند.

27 شرکت تعاونی دهیاری‌ها در گلستان فعال شد
 
به گزارش گلستان 24،علی نصیبی در گرگان اظهار کرد: تاکنون 27 شرکت تعاونی دهیاری‌ها را در استان گلستان فعال کردیم و هماهنگی‌هایی با میادین میوه و تره‌بار تهران انجام می‌دهیم تا افراد گلستانی بتوانند محصولات خود را به صورت مستقیم عرضه کنند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان کشور در ماه گذشته را در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد و در این نمایشگاه 14 غرفه به 14 روستاییان شهرستان گلستان اختصاص پیدا کرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به اینکه دو مولفه اقتصاد و اشتغال یک بحث درون‌زا است، ابراز کرد: برای ایجاد اشتغال و اقتصاد نیاز به شناسایی ظرفیت روستایی است.

نصیبی گفت: پرداخت تسهیلات از طریق تفاهم‌نامه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری، بنیاد علوی و استانداری گلستان است که پرداخت تسهیلات با سود هشت درصد از طریق بانک سینا به کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که در داخل روستا در حال سرمایه‌گذاری هستند، انجام می‌شود.

وی افزود: تاکنون برای پارت اول که در استان گلستان در نظر گرفته شده بود مجموعه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان 300 میلیارد ریال پرونده به بانک سینا معرفی کرده است و این پرونده‌ها در حال ارزیابی هستند و ما منتظر ابلاغ اعتبارات جدید در سال 1396 هستیم.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان ابراز کرد: پرداخت تسهیلات از طریق پست‌بانک، تسهیلات صندوق توسعه ملی برای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان است و نگاه ما به این صورت است که برای مشاغل خاصی که مرتبط با اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان گلستان است، اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار