پلیس فتای گلستان:

مسئول پلیس فتا گلستان دعوت به تجمعات غیرقانونی را در فضای مجازی جرم خواند.

 دعوت به تجمعات غیر قانونی در شبکه اجتماعی جرم

به گزارش گلستان 24، سروان صاحبکاران با اشاره به لزوم رعایت قانون و مقررات به ویژه در حوزه انتشار مطلب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افزود :جریان سازان و سودجویان در همه حوزه ها اعم از حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی بصورت سازمان یافته ، از اینترنت در گسترش بحران سازی، تهییج افکار عمومی، راه اندازی جنگ روانی و اطلاع رسانی دروغین و فضاسازی اغواگرانه بهره برداری می کنند. 

وی گفت: در سالهای اخیر فضای مجازی کانون انتشار بیشترین اخبار جعلی و کذب بوده بطوریکه افراد بدون اطلاع از قوانین موجود و بدون در نظر گرفتن تبعات انتشار یک خبر  خلاف واقع یا جعلی اقدام به بارگذاری محتوا در بستر اینترنت می نمایند.
سروان صاحبکاران با اشاره به انتشار  اخبار فراخوان ها وتجمعات در پایگاههای اینترنتی نامعتبر و پذیرش آن از سوی برخی شهروندان یادآور شد: برگزاری تجمع های غیرقانونی برای  شهروندان نیز ایجاد دردسر و مشکل می کند .

پلیس فتای گلستان: دعوت به تجمعات غیر قانونی در شبکه اجتماعی جرم

این مقام انتظامی اظهار نمود: برگزاری هرگونه تجمع بدون اخذ مجوز و طی شدن مراحل قانونی تخلف بوده و براساس قانون با متخلفان برخورد می شود 
لذا شهروندان به استناد اخبار کذب منتشر شده در فضای مجازی در دام طراحان و گردانندگان معلوم الحال  و مجهول الهویه  این کانالها ، گروهها و صفحات  قرارنگیرند.

صاحبکاران در پایان افزود: دعوت به تجمعات غیر قانونی در شبکه های اجتماعی که موجب سلب آرامش و آسایش شهروندان و بر هم زننده نظم و امنیت جامعه است جرم بوده و پلیس با منتشر کنندگان اینگونه اخبار کذب و فراخوانهای غیر قانونی  در فضای مجازی برابر قانون رفتار نماید.

 

انتهای پیام / 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار