فرمانده نیروی انتظامی رامیان:سارقان دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی رامیان از سرقت سه فقره کابل در روستای زینب‌آباد این شهرستان خبر داد.

3 فقره سرقت کابل در روستای زینب‌آباد رامیان صورت گرفت
به گزارش گلستان 24، علی اکبر بای اظهار کرد: سه فقره سرقت کابل در روستای زینب‌آباد شهرستان رامیان صورت گرفت که خوشبختانه هفته گذشته سارقان دستگیر و روانه زندان شدند.
 

وی تصریح کرد: سه فقره سرقت کابل در روستای زینب‌آباد شهرستان رامیان داشتیم که یک فقره سیم کابل برق و دو فقره مخابرات بوده است.

* تحقیقات از سارقین در خصوص سایر سرقت‌ها همچنان ادامه دارد

فرمانده نیروی انتظامی رامیان از دستگیری یک باند سرقت در هفته گذشته در روستای زینب‌آباد شهرستان رامیان خبر داد و ابراز کرد: سارقان پس از دستگیری به زندان فرستاده شدند.

بای با اشاره به اینکه موارد ضبط شده از سارقین به مراجع قضایی ارسال شده است، خاطرنشان کرد: حدود 200 متر سیم کابل برق و 18 متر سیم ارت خابرات از سارقان گشف و به مراجع قضایی ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات از سارقین در خصوص سایر سرقت‌ها همچنان ادامه دارد، افزود: شهروندان با دیدن هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن 110 تماس حاصل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی رامیان اظهار کرد: سرقت یکی از مهمترین دغدغه‌های اجتماعی در حوزه ماموریتی ما است و عزم جدی ما در کنترل و مهار سرقت‌ها است.

بای گفت: در راستای کاهش سرقت‌ها در شهرستان رامیان، گشت‌های مشتکرک با اداره‌های برق و مخابرات شهرستان و همچنین با گشت‌های آشکار و پنهان، تعیین جغرافیای جرم در بازه زمانی و مکانی و آموزش‌های همگانی و پیشگیرانه، کنترل مجرمین را در دستور کار خود داریم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار