ابطحی به افکار: تائید افراد فاقد صلاحیت و رد افراد واجد صلاحیئت

نماینده خمینی شهر از شکایت 60 نماینده مجلس از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبر داد و گفت: نمایندگان معتقدند که این هیات در انتخابات به درستی به ظایف خود عمل نکرد و افراد فاقد صلاحیت را تائید و داوطلبان واجد صلاحیت را رد کرده است.

​شکایت 60 نماینده از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها

به گزارش گلستان 24، محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در انتخاباتشوراهای اسلامی شهر و روستاگفت:حدود 60 نماینده مجلس شورایاسلامی از هیئت مرکزی نظارت برانتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شکایت کردند.

وی گفت: در این شکایت به تخلفات گسترده از سوی هیات نظارت بر انتخابات در شهرستانها و استانها و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اشاره شد که نمایندگان خواستار رسیدگی به این تخلفات هستند.

علیرضا سلیمی نماینده محلات که این شکوائیه را تنظیم کرده نیز به خبرنگار افکار نیوز گفت: متاسفانه هیت نظارت بر انتخابات هم در شهرستانها و هم هیئت مرکزی در تائید و رد صلاحیت ها دچار تخلفات عدیده شدند.

وی گفت: این هیات ها به استعلام مراجع چهارگانه در تائید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات توجه نکردند. برخی که باید رد صلاحیت می شدند، تائید شدند و آنهایی که باید تائید می شدند، بر عکس رد شدند.

شکایت 60 نماینده از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها/ تائید افراد فاقد صلاحیت و رد افراد واجد صلاحیئت

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه شکایت مذکور به کمیسیون اصل 90 مجلس و همچنین به هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان تحویل شده، تصریح کرد: ما اسناد و مدارک زیادی در این زمینه داریم که این اسناد و مدارک را به شورای نگهبان، کمیسیون اصل 90 و هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان تحویل می دهیم تا به این تخلفات رسیدگی کند.

محمد جواد کولیوند ، محمد محمودی شاه نشین، قاسم میرزایی نکو ، بهرام پارسایی و فرهاد تجری پنج نماینده مجلس و از اعضاء هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور هستند.

منبع : افکار

ارسال نظر

آخرین اخبار