جانشین بازرسی و تعالی کل سپاه:بسیاری از افرادی که در مسیر انقلاب بودند در خط دشمنان قرار گرفتند

جانشین بازرسی و تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسؤولان ما امروز به جای آن که خادم مردم و این نظام باشند کفران نعمت کرده و در مقابل ولایت با حالت نفاق می‎ایستند، گفت: این افراد بدانند که انقلاب آنان را همانند سیلی از میان برخواهد داشت.

برخی مسؤولان منافقانه در برابر ولایت می‎ایستند
به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، مهدی مهدوی‎نژاد در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاون هماهنگ‎کننده سپاه نینوا گلستان، اظهار کرد: خداوند بر ما منت نهاد و این انقلاب را به ما هدیه کرد و امام را به عنوان رهبر و هدایتگر بشر به ما عطا فرمود تا در این برهه از زمان و در این مسیر گام برداریم.
 

وی افزود: حضرت امام رضوان‌الله علیه حجتی بود از جانب خدا که در تاریکی درخشید و راه را بر همگان آشکار ساخت و چیزی که ما بعد از ائمه اطهار در آیات و روایات شنیده بودیم تفسیر شد و با گذشت غریب به 40 سال از گذشت انقلاب اسلامی با وجود تمام تهدیدها و تحلیل‎هایی که متوجه این انقلاب بود آنها را تبدیل به فرصت کرد و توانست بستری قرار دهد برای این پیروزی و امروز شاهدیم که  همواره این انقلاب هر چه پرشتاب‎تر به سمت جلو در حرکت است.

جانشین بازرسی و تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخن حضرت امام (ره ) که فرمودند؛ دستی الهی این انقلاب را کمک می‎کند تا به حرکت خود ادامه دهد و از این راه باز نایستد، افزود: خداوند قدرت خود را توسط شخصی به نام خمینی (ره) نشان داد و شرق و غرب را به لرزه درآورد و همه مستضعفان را امیدوار کرد و طومار همه راه‌های دروغین را به لرزه در آورد و این خواست خدا بود که حجت خود را به همگان نشان دهد.

* سپاه رکن رکین انقلاب است/ قدرت پیش‎برندگی سپاه علت هجمه‎های انبوه دشمنان بر علیه سپاه است

مهدوی‎نژاد بیان داشت: امروز سپاه به عنوان رکن رکین انقلاب و یکی از ارکان انقلاب توانسته است در این مسیر گام‎های بلند و اثرگذار بردارد و علت هجمه‎های انبوه دشمنان بر علیه سپاه به خاطر زنده بودن و قدرت پیش برندگی این سازمان انقلابی است و باید خداوند را به خاطر خدمت در این مجموعه شکرگزار باشیم و تابع رهبری این تلالو خورشید ولایت باشیم.

به گفته وی امروز وظیفه تک‌تک ماست تا از این مجموعه پاسداری کنیم تا سپاه بتواند رسالت و موقعیتی را که امام و شهدا برای ما گذاردند حفظ کند.

جانشین بازرسی و تعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیاری از افرادی که تا دیروز در مسیر انقلاب  بودند ولی راه خود را عوض کردند و در خط دشمنان قرار گرفتند، گفت: امروز ما در کادرسازی و در بسیاری از عرصه‎های مختلف آن جور که در تراز این انقلاب بود نتوانستیم کار کنیم و با این شرایط حساسی که امروز انقلاب ما در یمن، عراق، سوریه و در همه دنیا گسترده شده است وظیفه ما بیش از بیش سنگین‎تر گشته و باید با همه توان در رسیدن این کشتی پرتلاطم انقلاب موثر باشیم.

مهدوی‎نژاد ضمن قدردانی از زحمات حسین کریمی‎اول در زمان تصدی مسؤولیت جانشینی سپاه نینوا و با اشاره به سخن شهید میثمی که فرمودند زمان پایان ماموریت ما زمانی است که پیمانی را که با خدای خود بسته‎ایم به مرحله صدق برسانیم، افزود: کار انقلابی کردن بازنشستگی ندارد و لذا مسئولیت ما در زمان بازنشستگی بیشتر می‎شود و این راه همچنان ادامه دارد.

وی به مسؤولیتی که امروز به دوش مسؤولان کشوری است و بابت این مسؤولیت قسم یاد کردند که پایبند این انقلاب و ارزشهای آن باشند اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از مسؤولان ما امروز به جای آن که خادم مردم و این نظام باشند کفران نعمت کرده و در مقابل ولایت با حالت نفاق می‌ایستند لذا بدانند که این انقلاب آنان را همانند سیلی از میان برخواهد داشت چرا که انقلاب زنده و پویاست و مقدمه ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

در پایان این مراسم «عبدالله عین‎علی» به عنوان جانشین سپاه نینوا گلستان معرفی و از خدمات «حسین کریمی‎اول» جانشین سابق سپاه استان تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار