فرمانده انتظامی استان گلستان خبر داد:

فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری مرد کلاهبردار که زیرپوشش مأمور ادارات دولتی اقدام به کلاهبرداری یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی کرده بود، خبر داد.

دستگیری یک کلاهبردار در پوشش مامور دولتی
به گزارش گلستان 24، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: در پی وصول چند پرونده کلاهبرداری تحت عنوان مأمور یکی از ادارات دولتی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهم خود را مأمور یکی از ادارات معرفی و با جلب اعتماد مبالغی را با عنوان خرید زمین و سرمایه‌گذاری در یک کارگاه سنگ‌شکن از آنان دریافت کرده و پس از آن با خاموش کردن گوشی تلفن همراه از دسترس خارج شده است.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: متهم با راهنمایی مال‌باختگان و بررسی و مشاهده فیش‌های واریزی، محل‌های تردد متهم تحت کنترل قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضائی سرانجام در یک عملیات پلیسی توسط مأموران دستگیر شد.

بازداشت تروریست

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده با ارائه مستندات و شواهد موجود از سوی مأموران به عمل مجرمانه خود اقرار و تاکنون به یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرده است.

سردار جاویدان، ضمن تأکید بر هوشیاری شهروندان در صورت مواجهه با چنین افرادی از آنان خواست، مندرجات روی کارت را دقیقاً مورد بررسی قرار دهند و در صورت مشکوک شدن مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار