شرکت سامسونگ قصد دارد با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و با عرضه گلکسی نوت 8 آبروی از دست رفته خود را از مدل پیشین مجدد به دست آورد.

آبروی رفته سامسونگ با گلکسی نوت 8 بازمی گردد

به گزارش گلستان 24، خبرهای دنیای فناوری حاکی از انتشار گلکسی نوت 8 سامسونگ با برنامه ریزی و حساسیت خاصی در ماه آگوست است، گفته می شود سامسونگ در صدد است پرچم دار خود را کاملا سنجیده در زمانی مناسب به بازار مصرف عرضه کند تا تجربه تلخ گلکسی نوت 7 و عرضه زودهنگام آن مجدد تکرار نشود.

 

قرار است گلکسی نوت 8 به عنوان پرچمدار سامسونگ در همایش IFA که در برلین برگزار می شود رونمایی شده و سامسونگ در تلاش است با عرضه به هنگام از اتفاقات تلخ نوت 7 جلوگیری کند تا آبروی از دست رفته اش را بازگرداند.

گفتنی است سامسونگ در سال گذشته میلادی عرضه زودهنگام گلکسی نوت 7 برای رقابت با اپل تبعات و خسارات فراوانی را برای سامسونگ به همراه داشت به گونه ای تعداد بسیاری از گوشی های هوشمند عرضه شده به بازار به دلیل معیوب بودن سیستم باتری آتش گرفته و این امر موجی از بی اعتمادی کاربران را برای سامسونگ به همراه داشت به گونه ای این شرکت مجبور با صدور فراخوان برای جمع آوی گلکسی نوت 7 شد و حتی با ترمیم باتری ها و عرضه مجدد این مشکل حل نشده و سامسونگ مجبور به توقف تولید گلکسی نوت 7 شد.

آبروی رفته سامسونگ با گلکسی نوت 8 بازمی گردد

گفته می شود با این آبروی از دست رفته، سامسونگ تلاش کرد در آزمایشی که هشت مرحله داشت باتری گوشی های تولیدی خود را بررسی کند و گلکسی نوت 8 نخستین نوع گوشی هوشند است که در این مراحل مورد بررسی قرار گرفت.

خبرهای نشان از آن دارد که سامسونگ با احتیاط ویژه ای در خصوص عرضه و سلامت باتری گوشی های گلکسی نوت 8 عمل می کند زیرا این مدل از سامسونگ قرار است در رقابت با آیفون 8 قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار