رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان رامیان:

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان با اشاره به پرداخت۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در این شهرستان گفت: تنها ۵ واحد تولیدی فعال در شهرستان رامیان وجود دارد و ۱۳ واحد تولیدی در این شهرستان نیمه‌فعال است.

۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی در شهرستان رامیان پرداخت شد

به گزارش گلستان 24،علی تقی‌پور ظهر امروز در بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رامیان اظهارداشت: 13 واحد تولیدی نیمه‌فعال در شهرستان رامیان مشغول فعالیت هستند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان افزود: به 12 واحد تولیدی این شهرستان 110 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان تعلق گرفته است.     

وی ادامه داد: کارگروه ستاد تسهیلات رونق تولید شهرستان رامیان به صورت منظم هر هفته از یک واحد و کارخانه تولیدی شهرستان بازدید کرده و هر 2 هفته یکبار نیز جلسات ستاد تسهیلات رونق تولید را برگزار می‌کند.       

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان گفت: تعداد 785 نفر در 18 واحد تولیدی این شهرستان کار می‌کنند.      

وی هدف از این بازدیدها را در راستای راستی‌آزمایی و بررسی نحوه استفاده از منابع تعلق گرفته، بازرسی جهت اطلاع از تغییرات ایجاد شده و رویت اشتغالزایی‌های جدید عنوان کرد


واحد صنعتی

تقی‌پور خاطرنشان کرد: بررسی موارد ایمنی و فنی رعایت شده در کارگاه‌های تولیدی براساس قوانین اداره کار و بررسی و رسیدگی به مشکلات کارگران شاغل در کارخانه و تولیدی‌ها از دیگر اهداف این بازدیدها است.    

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان یادآور شد: هدف از پرداخت وام‌های رونق تولید کمک به توسعه اقتصادی و رونق واحدهای نیمه فعال و راکد در جهت سروسامان بخشیدن به وضعیت خود است.   

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رامیان اظهار داشت: این تسهیلات‌ها باید در راستای راه‌اندازی و افزایش تولید باشد و هدف دیگر اعطای این وام‌ها اشتغالزایی است که امیدواریم این مهم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار