همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی‎بحری:حمله موشکی سپاه قلب خانواده شهدا را شاد کرد

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی‎بحری ضمن قدردانی از اقدام دلیرانه سپاه در حمله موشکی علیه داعش، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی همیشه با اعلام اینکه گزینه‎های ما روی میز است تنها شعار می‎دادند حال آنکه گزینه‎های روی میز ما عمل و اقتدار است.

آمریکا بداند گزینه‎های روی میز ایران عمل و اقتدار است
 به گزارش گلستان 24، اشرف کشانی با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش در دیرالزور سوریه، اظهار کرد: نه تنها همه مردم ایران بلکه تمام مردم جهان شنیدند که ساعتی قبل از حمله موشکی مقتدرانه سپاه پاسداران به مقر داعش، مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران به دشمن سیلی خواهد زد که بعد از سخنان معظم‎له برادران پاسدار، سربازان امام زمان (عج) و همرزمان شهید ذورقی سیلی جانانه‎ای به دشمن زدند.
 

وی تصریح کرد: این حمله موشکی ما پاسخ ترقه‎بازی آنها بود، دشمن آگاه باشد اگر جواب ترقه‎بازی آنها موشک است باید حساب کار دستشان بیاید، اگرچه ممکن است از این پس بخواهند تلافی کنند اما قطعاً جرأت تلافی ندارند.

*دشمن هر غلطی که علیه ایران کند گور خود را کنده است

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی‎بحری با بیان اینکه دشمن اگر می‎خواهد هر غلطی علیه ایران اسلامی انجام دهد ابتدا قبر خود را آماده کند و بداند با این کار خود گور خود را کنده است، بیان کرد: ایران، کشور امام زمان (عج) است، از نعمت رهبری برخوردار است و گوش مردم به امر ولایت دوخته شده است.

کشانی ضمن قدردانی از اقدام مقتدرانه و دلیرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، متذکر شد: بعد از شهادت شهید ذورقی، حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر داعش بهترین خبری بود که قلب نه تنها بنده و فرزندانم بلکه همه خانواده‎های شهدا را شاد کرد.

وی حمله موکشی سپاه پاسداران علیه داعش را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی کشورمان دانست و ابراز کرد: این حمله موشکی پاسخ ترقه‎بازی تروریست‎ها به مجلس شورای اسلامی و حرم امام راحل بود که امیدوارم حساب کار دست دشمن آمده باشد که قطعاً آمده است.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی‎بحری یادآور شد: این اقدام سپاه پاسداران مشت محکمی به دهان ابرقدرت‎ها بود و به آنها ثابت شد که ملت ایران  تا آخرین قطره خون به نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و ولایت وفادار هستند.

* پاسخ ترقه‎بازی را با موشک می‎دهیم؛ دشمن اگر مرد میدان است باز هم رجزخوانی کند

کشانی با بیان اینکه ما و همه همسران شهدا، فرزندانمان را طوری تربیت می‎کنیم که هر کدام به‎عنوان سرباز به ایران و انقلاب خدمت کنند، بیان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی همیشه با اعلام اینکه گزینه‎های ما روی میز است تنها شعار می‎دادند اما گزینه‎های روی میز ما عمل و اقتدار است که با این اقدام به آنها نشان دادیم حال اگر می‎توانند گزینه‎های روی میز خود را نشان دهند؛ ما پاسخ ترقه‎بازی را با موشک می‎دهیم دشمن اگر مرد میدان است باز هم رجزخوانی کند.

وی با اشاره به توهین برخی افراد به مدافعان حرم، مطرح کرد: بنده امیدورام افرادی که می‎گویند مدافعان حرم برای کشور هزینه دارند با حوادث اخیر معنای نعمت امنیت را درک کرده باشند.

همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی‎بحری ادامه داد: وقتی همسرم به سوریه رفت در منزل 70 متری بودم حال امروز هم بیایند تحقیق کنند، ببینند منزل 70 متری ما از مال بیت‎المال به منزل 700 متری تبدیل شده است؟ ببینند آیا به دارایی ما اضافه شده است؟ خانواده شهدا و فرزندان برای رفع گرفتاری و مشکلات درب منزل کدام مسؤول را زده‎اند که می‎گویند مدافعان حرم برای کشور هزینه دارند؟

*اگر مدافعان حرم نبودند باید پشت درب خانه‎ها با تکفیری‎ها می‎جنگیدیم

کشانی تاکید کرد: همسرم و همه مدافعان حرم که برای دفاع به آن سوی مرزها رفتند پاره‎های تن خانواده خود هستند اما اگر در عراق، سوریه و امثال آن نمی‎جنگیدند امروز باید در قلب تهران و پشت درب خانه‎ها منتظر تکفیری‎ها و داعشی‎ها بودیم.

وی یادآور شد: افرادی که می‎گفتند با دشمن مذاکره می‎کنیم بدانند پاسخ دشمن مذاکره نیست بلکه موشک است در عین حال این افراد اگر می‎توانند و می‎دانند که مذاکره پاسخ می‎دهد، مذاکره کنند.
همسر شهید مدافع حرم افشین ذورقی‎بحری در پایان ابراز امیدواری کرد، به امید خداوند و یاری اهل بیت (ع) ریشه تکفیری و داعشی‎ها، آمریکا، آل‎سعود و رژیم کودک‎کش صهیونیستی نابود شود.

گفتنی است؛ شهید افشین ذورقی‎بحری در 23 اسفند ماه سال 1394 همزمان با  سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام شد و پس از حضور 36 روزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در حالی سه فرزند به نام‎های محسن، محمداحسان و ابومحسن از شهید ذورقی به یادگار مانده است که ابومحسن در پاییز سال 1395 و پس از شهادت پدر دیده به جهان گشود.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار