معاون استاندار گلستان:

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ملت ایران متحد و یکصدا از ملت مظلوم فلسطین حمایت می‌کند.

ملت ایران متحد و یکصدا از فلسطین حمایت می‌کند

به گزارش گلستان 24 ، عبدالقدیر کریمی در جلسه مشترک برگزاری راهپیمایی روز قدس و بزرگداشت واقعه هفت تیر، گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است و اقشار مختلف مردم با تبعیت از منویات امام راحل و رهبری انقلاب، در راهپیمایی روز قدس حضور پرشور می‌یابند.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس امسال، افزود: حوادث منطقه‌ای و جهانی و سیاست های خصمانه دشمنان انقلاب و اسلام بویژه آمریکا و اسرائیل با رویکردهای نظام جمهوری اسلامی، حضور در راهپیمایی امسال را پر اهمیت کرده است.

کریمی اضافه کرد: اخیرا مقامات آمریکا سیاست‌های خصمانه خود را ضد جمهوری اسلامی شفاف تر و شدیدتر کرده اند و ملت ایران با حضور پرشور خود، پاسخ این سیاست‌ها را می‌دهد.

وی از همه مردم و مسئولان گنبدکاووس دعوت کرد، با وحدت و همبستگی همیشگی در راهپیمایی روز قدس امسال شرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس هم در این جلسه با مهم دانستن روز قدس و راهپیمایی آن، گفت: امروز در سایه تدبیر امام راحل در نامگذاری روز قدس، این روز از اهمیت بالایی در ایران و سراسر جهان پیدا کرده است.

حجت الاسلام علی فتحی افزود: روز قدس سبب وحدت امت اسلام برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و اسرائیل شده و در همه کشورهای اسلامی و غیر اسلامی شاهد برگزاری راهپیمایی روز قدس هستیم.

وی با بیان اینکه برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس سبب تقویت عقاید امت اسلام علیه رژیم منفور صهیونیستی می‌شود، گفت: این راهپیمایی ساعت ۱۱ صبح جمعه هفته جاری از مقابل مسجد قائمیه گنبدکاووس آغاز و در مسیر خیابان شهید مطهری (سرابی) ادامه و به مصلی امام جعفر صادق(ع) ختم می‌شود.

حجت الاسلام فتحی برگزاری نمایشگاه نقاشی و عکس با موضوع قدس و نصب بنر و پارچه بر سردر ادارات، نهادها و واحدهای تجاری، سخنرانی و قرائت قطعنامه را از دیگر برنامه های روز قدس برشمرد.

وی با گرامیداشت واقعه هفت تیر و شهادت شهید بهشتی و یارانش، گفت: برای این مناسبت نیز با هماهنگی دستگاه قضایی یک برنامه متمرکز در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

ملت ایران متحد و یکصدا از فلسطین حمایت می‌کند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ویژه گنبدکاووس هم در این جلسه برگزاری راهپیمایی روز قدس را نمایش وحدت اسلامی و از راهبردهای مهم جمهوری اسلامی دانست و گفت: امروز عده‌ای تلاش می‌کنند با مطرح کردن موضوعات فرعی، این مناسبت جهانی در نزد جوانان کمرنگ جلوه کند.

فرهاد شیبک افزود: همه اقشار مردم به ویژه مسئولان در قبال مسئله فلسطین رسالت بزرگی بر عهده دارند و باید با حضور پرشور و با بصیرت خود در راهپیمایی روز قدس و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی، با جریان و افکار انحرافی که قصد کمرنگ جلوه دادن مناسبت‌ها را دارد، مقابله کنند.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار