رئیس انجمن موسیقی گلستان:

رئیس انجمن موسیقی گلستان از برپایی نمایشگاه عکس اساتید موسیقی کشور در گلستان خبر داد.

نمایشگاه عکس «اساتید موسیقی کشور» در گلستان برپا می‌شود

 به گزارش گلستان 24 ، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، سهیل سرکرده اظهار کرد: نمایشگاه عکس اساتید موسیقی کشور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و انجمن موسیقی استان در نگارخانه کاپری برپا می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه مجموعه عکس‌ها و اسناد اساتید موسیقی ایران به همت «فروغ بهمن پور» روزنامه‌نگار و پژوهشگر موسیقی ایرانی جمع‌آوری‌شده که به نمایش گذاشته می‌شود.

سرکرده در ادامه بابیان این نکته که نمایشگاه عکس اساتید موسیقی کشور دهم تا ١٦ تیرماه در نگارخانه کاپری گرگان دایر است، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به این نمایشگاه مراجعه کنند.

افتتاح نمایشگاه عکس جنگ خاموش

گفتنی است این نمایشگاه با حمایت انجمن موسیقی ایران و با همکاری شعب استانی این انجمن از ۱۰ تیرماه در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمان جنوبی، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، همدان، یزد به‌طور هم‌زمان برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار