اعضای ستاد گرامیداشت یاد وخاطره ۲۵ دانشجو معلم شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با آیت الله نورمفیدی، نماینده، ولی فقیه دراستان گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

دیدار اعضای ستادگرامیداشت شهدای دانشجو با آیت الله نورمفیدی

به گزارش گلستان 24 ؛در این دیدار آیت الله نورمفیدی گفت: مسائل فرهنگی به گفته مقام معظم رهبری از مهمترین مسائل است و مسلماً فکر ساز، روش ساز و سبک ساز بوده و اگر مسائل فرهنگی یک جامعه درست شود یقیناً سایر جنبه ها هم توسعه پیدا خواهد نمود.

 

وی افزود: تجلیل از شهدا را باید به نحوی انجام داد که روش های عملی و راهبردی که در عقاید آنان بوده در جامعه پیاده شود و ارزش هایشان در جامعه نفوذ کند .

 

نماینده ولی فقیه دراستان تصریح کرد: دانشجو معلم شهید، هم معلم بوده و هم دانشجو، جایگاه ویژه ای در جامعه دارد و ما باید جوانان خود را با سبک زندگی این شهدا و اخلاق و رفتار آنان آشنا کرده ، منشاء اثر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با آرزوی موفقیت در کار برای اعضای ستاد گفت: نسل جوان را با زندگی شهدا مانوس کنید چرا که باید ابتدا شهدا را به عنوان یک قهرمان بشناسانیم و فضائل و ارزش های آنان را به نسل جوان بگوئیم و دراین مراسم ها و یادواره ها بیشتر باید فرهنگ سازی کنیم و از شما فرهنگیان و دانشگاهیان برای انتقال این فضائل انتظار بیشتری می رود.

انتهای پیام / ا

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار