یادداشت؛

با توجه به اقدامات گستاخانه یک فصلنامه ی محلی در گرگان و سکوت مسئولین نسبت به آن، بیش ازگذشته می توان دریافت که نفوذ فرهنگی در کشور به چه اندازه رخنه کرده است.

غفلت مسئولین استان در خصوص فصلنامه ی موهن استار آباد/مردم انقلابی گلستان آتش به اختیار باشند

به گزارش گلستان24،امروز اگر یک مداح نقدی به کسی کند می شود توهین،اگر کسی کوچیک ترین صدایی از او در بیاید می شود عقب افتاده و متحجر،ولی اگر افرادی آزادنه به امام امت توهین کنند و از دشمنان قسم خورده ی کشور دفاع کنند کسی صدایش بلند نمی شود.

فصلنامه ای پر از دروغ و ریاح که این روز ها توسط تمامی رسانه های استان و برخی از مسئولین انقلابی و مردم شهر، هتاک به خون شهدا و امام خمینی (ره) خوانده شده است،دارد در غفلت مسئولین آزادانه به فعالیت های خود ادامه می دهد.

فصلنامه ی استار آباد که با محتوای فرهنگی و تاریخی عرضه می شود در پوشش یکی کار فرهنگی دارد به فرهنگ ما لطمه می زند،این یعنی همان نفوذ فرهنگی که رهبر معظم انقلاب فرمودند.

منافقین در شهر گرگان هم دارای پیشینه ی سیاهی هستند؛بعد از فرار فرمانده هان ارشد این سازمان به خارج از کشور آنها هم از این شهر فرار کردند،اما اینها عقبه ی از خود درشهر و کشور به جا گذاشتند که نمونه های آن کم کم دارند سر از لانه های خود بیرون می آورند.

طبق اظهارات سرکرده این سازمان منحله در کنفرانس پاریس که گفته بود:هسته ی مرکزی فتنه سال88 را ما تشکیل داده ایم و ما بودیم که اقدامات سال 60(اعدام منافقین) را در بین مردم تطهیر کردیم.

می شود مطمئن شد که  هنوز منافقین در کشور وجود دارند ولی نه به صورت مسلح بلکه در پوشش یک جریان فرهنگی و ملی که دارند بر علیه نظام وارزش های کشور اقدام می کنند.

حال که بعد از اقدام موهن این فصلنامه ی ضد ارزشی مسئولین در غفلت هستند و کاری نمی کنند،مردم انقلابی گرگان باید آتش به اختیار باشند و با حضور خود و یک حرکت فرهنگی معکوس جلوی این اعمال گستاخانه را بگیرند.

انتها پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار