فرماندار ویژه گنبدکاووس:

فرماندار ویژه گنبد کاووس گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر امسال بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در گنبد برگزار شد.

بیش از ۱۰۰ برنامه ویژه هفته مبارزه با مواد مخدر در گنبد برگزار شد

به گزارش گلستان 24 ، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گنبد کاووس، عبدالقدیر کریمی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: در این راستا بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در گنبدکاووس برگزار شد که برگزاری چند همایش، برپایی نمایشگاه و برگزاری جشن های نشاط و امید از آن جمله بود. 

وی افزود: مصرف مواد مخدر سالانه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به اقتصاد کشور و خانواده ها آسیب می زند و کانون بسیاری از خانواده ها با مصرف این مواد از هم پاشیده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با ضروری دانستن اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در جامعه خاطرنشان کرد: مقابله با این پدیده خانمانسوز بدون مشارکت مردم و خانواده ها امکان پذیر نیست.

کریمی گفت: امروز مصرف مواد مخدر و اعتیاد درجامعه رو به افزایش بوده و زیان های زیادی به خانواده ها وارد کرده است. 

اعتیاد

وی با تاکید بر ضرورت مراقبت بیشتر خانواده ها از فرزندان و مشارکت مردم با دولت برای مقابله و پیشگیری از مصرف مواد مخدر افزود: بدون مشارکت جامعه، مقابله و پیشگیری از مواد مخدر امکان ندارد.

وی همچنین به اقدامات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گنبدکاووس نیز اشاره کرد و گفت: برای مقابله با این پدیده شوم و پیامدهای منفی آن بر تولید، اشتغال و درآمد کشور ، همکاری مردم در نخریدن کالای خارجی و خرید تولیدات داخلی ضروری است.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار