معاون وزیر آموزش و پرورش:

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای افزایش اعتبارات وزارت آموزش و پرورش تلاش زیادی کردند.

نمایندگان مجلس برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش تلاش کردند

به گزارش گلستان 24 ، یوسف نجفی بعدازظهر شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵ دانشجوی معلم شهید دانشگاه فرهنگیان استان گلستان اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه و بودجه امسال تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی  برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش همیاری کردند.

وی با بیان اینکه واژه شهید، شهادت و ایثار تنها در اسلام مقدس نیست، افزود: این واژه در تمام ادیان و در همه کشور ها قابل احترام است و خونی که در مسیر حقانیت ریخته شود جاودانه می ماند.

وی افزود: اگر امروز بعد از هزار و ۴۰۰ سال واقعه عاشورا زنده تر می شود به خاطر حقانیت این خون ها بوده و حقانیت باعث می شود تا ماندگار بماند.

وزارت آموزش و پرورش

نجفی شهادت را بهترین مرگ دانست و اظهار کرد: این امر مقدس نصیب هر کسی نمی شود و کسانی که اخلاص ایمان و ایثار داشته باشند می توانند به مقام شهادت دست یابند.

وی تصریح کرد: اگر امروز ما در امنیت به سر می بریم و در سایه خون شهدا هستیم در مقابل همه آنان مسئول هستیم، هر لحظه ما باید برای تعالی کشور باشد.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در مجلس گفت: شهدا برای استقلال آزادی وطن رفتند که امروز ما باید به دنبال آن باشیم و این موضوع را مورد توجه خود قرار دهیم.

نجفی افزود: اگر دیروز میدان جنگ بود امروز عرصه فناوری و تکنولوژی است و امروز معلمان و فرهنگیان وظیفه دارند در مسیر راه شهدا حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه پاسداری فرهنگ انقلاب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: دانشجو و معلمان شهید به ما آموختند که یاد بگیرید و یاد بدهید زیرا اینها بهترین سرمایه که جان شرین آنها است را در طبق اخلاص گذاشتند تا امروز همه افراد جامعه بتوانند در امنیت و آسایش زندگی کنند.

 وی تصریح کرد: استان گلستان الگو وحدت و انسجام است که این باید سرمشق کشور شود.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار