در دیدار با مهندسان گنبدکاووس عنوان شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: متاسفانه امروز به دلیل اصرار مالکان برای کاهش هزینه‌های ساخت، عدم نظارت صحیح دستگاه‌های ناظر و عدم ساماندهی مناسب نظام مهندسی در برخی پروژه‌ها شاهد کیفیت بسیار پائینی در ساخت این پروژه‌ها هستیم.

انتقاد فرماندار گنبدکاووس از کیفیت پایین برخی پروژه‌ها در این شهرستان

به گزارش گلستان 24 ، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جمع مهندسان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه ظرفیت و پتانسیل‌های حوزه مهندسی در شهرستان گنبدکاووس بسیار بالا و حائز اتکاست، اظهار کرد: امروز همگان شاهد هستند که تعداد چهار نفر از اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی استان گلستان از مهندسان باتجربه و کارآزموده گنبدی هستند که افتخاری برای همه مردم و مسوولان گنبدکاووس نیز به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه امروز و با حضور این افراد در هیئت مدیره نظام مهندسی استان گلستان بیش از گذشته به توسعه متوازن و رشد همه‌جانبه گلستان امیدوار هستیم، افزود: بدون تردید همه مسوولان و دست‌اندرکاران استان گلستان در بدنه دولت و در سازمان‌ها و نهادهای خصوصی و صنفی تلاش خود را برای آبادانی این استان سرسبز و پر‌ظرفیت به کار گرفته‌اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه مجموعه ستادی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس به طور کامل برای تعامل با دفتر نظام مهندسی آماده هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم عزیزانی که به تازگی عضو هیئت رئیسه جدید دفتر نظام مهندسی گنبدکاووس شده‌اند نیز با استقبال از تعامل دوطرفه برای توسعه شهرستان پای کار بیایند.

کریمی در بیان مطالبات فرمانداری از اعضای هیئت رئیسه جدید دفتر نظام مهندسی شهرستان گنبدکاووس، ادامه داد: ما از مجموعه مهندسان عزیز گنبدی به ویژه اعضای هیئت رئیسه دفتر نظا مهندسی می‌خواهیم تا شرایطی را فراهم کنند که مهندسان علاوه بر فعالیت‌های فنی و تخصصی ساختمان‌سازی در معادلات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شهرستان گنبدکاووس نیز مشارکت جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه عدم ورود مهندسان گنبدکاووس در معادلات شهرستانی و استانی در حوزه‌های مختلف، شان آنها را پائین می‌آورد، تصریح کرد: بنده معتقدم که اقشار مختلف به ویژه اقشار تخصصی و نخبگان و فرهیختگان گنبدی باید در معادلات حوزه‌های مختلف شهرستان ورود پیدا کنند تا نشاط و پویایی در شهر بیش از گذشته نمایان شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بر استفاده از نیروهای بومی برای طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌ای شهرستان تاکید کرد و گفت: وقتی شهرستان گنبدکاووس دارای ظرفیت‌های بالای مهندسی در رشته‌های مختلف است چرا باید شاهد حضور افرادی در شهرستان برای اجرای پروژه‌ها باشیم که بعضا کم‌ترین تعهد و دلسوزی را نسبت به شهرستان ندارند؟

کریمی مطالبه دیگر خود را از اعضای هئیت رئیسه جدید دفتر نظام مهندسی شهرستان گنبدکاووس افزایش و ارتقای سطح ایمنی و کیفیت ساختمان‌ها دانست و تاکید کرد: متاسفانه امروز به دلیل اصرار مالکان برای کاهش هزینه‌های ساخت، عدم نظارت صحیح دستگاه‌های ناظر و عدم ساماندهی مناسب نظام مهندسی در برخی پروژه‌ها شاهد کیفیت بسیار پائینی در ساخت این پروژه‌ها هستیم.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار