مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال گذشته بیش از ۶۰ هزار دانشجو در مسابقات قرآنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور شرکت کردند.

بیش از ۶۰ هزار دانشجو در مسابقات قرآنی دانشگاه‌ها شرکت کردند

به گزارش گلستان 24 ، فضل الله ایرجی ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه جشنواره‌های قرآنی از پایدارترین و پر مخاطب ترین جشنواره‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده و شرکت بیش از ۶۰ هزار دانشجو در این جشنواره‌ها قابل قبول است.

وی افزود: نخستین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان از سال ۱۳۶۲ آغاز شد و تا کنون به صورت مستمر در ۳۱ دوره برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی و تدارک چنین جشنواره‌هایی برای اساتید و کارکنان دانشگاه‌های کشور هستیم تا برنامه های قرانی خود را در سطح دانشگاه‌ها به صورت گسترده تری پیگیری کنیم.

فضلی تصریح کرد: تجربه برگزاری جشنواره قرآنی دانشجویان در استان‌هایی که شیعه و سنی در کنار هم زندگی می‌کنند ثابت کرد که وحدت و همدلی موجود در جامعه در محیط‌های علمی مانند دانشگاه‌ها هم وجود دارد.

فضل الله ایرجی

وی یادآور شد: جشنواره رضوی یکی دیگر از برنامه‌های وزارت علوم برای دانشگاه‌هاست که سال گذشته در ۱۵ دانشگاه اجرا شد و امسال در ۳۲ دانشگاه کشور برگزار می‌شود.


منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار