مدیر آموزش و پرورش گنبد کاووس:

مدیر آموزش و پرورش گنبد کاووس با بیان اینکه سخنان مشاور فرماندار در جلسه استانداری را نشنیده ام، کفت: مسائل جنسی چیزی نیست که به کودکان 4 یا 5 ساله آموزش بدهیم.

اطلاعی از سخنان مشاور فرماندار گنبد ندارم/ آموزش های خلاف شرع را به شدت محکوم می کنیم

به گزارش گلستان 24،"فرج الله رزاقی" در گفتگو با خبرنگار کلاس بیست؛ اظهار کرد: آموزش های جنسی یکی از نیازهای جامعه امروز است، دختران و پسران مسائلی مانند بلوغ و شرایط آن آگاه شوند.

وی افزود: نه خانواده، نه مدیر و نه معلم اینگونه مسائل را بازگو نمی کنند و تابو است در حالی که باید این آگاهی ها داده شود .

آگاه سازی کودکان و نوجوانان برطبق شرع مجاز است

مدیر آموزش و پرورش گنبد تصریح کرد: تاکید بر آگاه سازی نوجوان بر طبق شرع است نه آموزش جنسی که برخی عنوان می کنند، ارائه احکام نوجوانان در سن خود و آگاه سازی آنان از مسائلی که به صورت به آن طبیعی مبتلا می شوند نیاز جامعه است که باید از طریق خانواده و مدرسه ارائه شود تا نوجوان از منابع نامعتبر اخد نکند.

وی اذعان کرد: با آموزش هایی  که ارتباطات نادرست را القا کند مخالف هستیم و به شدت این رویه را محکوم می کنیم.

رزاقی بیان کرد: معتقدیم اگر بخواهد آموزشی اتفاق بیفتد برابر با موازین شرعی خودمان و چارچوب های رسمی نظام و نگاه مقام معظم رهبری انجام شود.

افتخارات آموزش و پرورش گنبدکاووس

این مقام مسئول در ادامه به جلسات متعدد با مسئولان آموزش و پرورش، مدیران و خانواده ها در آموزش و پرورش گنبد اشاره کرد و افزود: ارتباط چند سویه با اضلاح تعلیم و تربیت موجب پیشرفت تحصیلی و کسب رتبه دوم استانی در ارتقای معدل نهایی شده است.

رزاقی گفت: در تربیت بدنی رتبه های کشوری داشتیم ، در رشته قرآن و معارف چهارمی کشور و در جشنوار های علمی چندین دانش آموز شهرستان به مرحله کشوری راه یافتند و شانس کسب رتبه های برتر هستند.

وی ادامه داد: دبیر فیزیک این شهرستان نیز رتبه سوم الگوهای برتر تدریس کشور را کسب کرده است.

گفتنی است ؛ چندی پیش در جلسه کارگروه بانوان که در استانداری گلستان برگزار شد از سوی "مظفر الوندی" دبیر مرجع کنوانسیون حقوق کودک و آقا بزرگ مشاور فرماندار گنبد به سخنان هنجارشکن در خصوص آموزش مسائل جنسی به کودکان اشاره شد که واکنش هایی را در استان به همراه داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار