یک شهروند گلستانی گفت: زندگی مشترک یک کارمند آموزش و پرورش با یک نظامی در فاصله 2 هزار و 500 کیلومتری سخت است، برای تحکیم بنیان خانواده فقط یک سال انتقالی موقت دادند مابقی عمر و زندگی را چه باید کرد؟!.

زن کارمند آموزش و پرورش در جنوب و مرد نظامی در شمال کشور/سختی زندگی مشترک

به گزارش گلستان24؛‌ علی‎اصغر غفاری توران یک شهروند گلستانی و ساکن شهرستان آزادشهر است که دخترش کارمند آموزش و پرورش در دشتیاری چابهار و دامادش یک نظامی در منطقه بابلسر استان مازندران است، سختی زندگی مشترک و عدم پاسخگویی مسوولان سبب شد تا این خانواده با رسانه‎ای کردن موضوع چاره‎ای برای مشکل‎شان بیابند.

علی‎اصغر غفاری‌توران که یک جانباز 25 درصد نیز است از مسوولان می‎خواهد تا برای حل مشکلات مردم گوش شنوا داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را در اقدام و عمل خودشان نشان دهند.

وی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس گفت: ساکن توران فارس از توابع شهرستان آزادشهر هستم، همسر دخترم نظامی «پدافند هوایی» است که مدتی در چابهار سیستان و بلوچستان خدمت کرد و در آن زمان دخترم نیز به استخدام آموزش و پرورش همان منطقه درآمد و در کنار همسرش نزدیک پنج سال در چابهار خدمت کرد.

غفاری‌توران افزود: محل خدمت دامادم بعد از مدتی به بابلسر استان مازندران انتقال پیدا کرد، آنها نمی‎توانستند دور از هم زندگی کنند، مسوولان آموزش و پرورش چابهار به درخواست دخترم یک سال انتقالی موقت به ایشان دادند و پس از این مدت نیز حکم ماموریت وی را لغو کردند و گفتند که باید به چابهار برگردد این در حالی است که به همسرش انتقالی نمی‎دهند.

وی ادامه داد: زندگی دختر و دامادم برایشان تلخ شده است، ما برای حل این مشکل از دفتر مقام معظم رهبری، دفتر نهاد ریاست‎جمهوری و 6 نماینده مجلس شورای اسلامی نامه گرفتیم و از هر راهی تلاش کریم تا مسوولان آموزش و پرورش چابهار استان سیستان و بلوچستان مجاب شوند تا به دخترم انتقالی بدهند اما تا به امروز هیچ اتفاقی نیفتاده است و همچنان دوندگی می‎کنیم و نامه‎نگاری‎های چندین ساله به مسوولان نیز بی‎فایده بوده است.

غفاری‌توران گفت: این مشکل را از طریق وزارتخانه آموزش و پرورش نیز پیگیری کردیم دیگر جایی نمانده که نرفته باشیم در آخر به این نتیجه رسیدیم که موضوع را رسانه‎ای کنیم حتی به این فکر افتادم که یک بنر بنویسم و بروم جلوی درب مجلس شورای اسلامی، وزارتخانه آموزش و پرورش و نهاد ریاست جمهوری تحصن کنم و آنقدر آنجا بنشینم تا جواب قانع‎کننده‎ای به ما بدهند.

وی با اشاره به اینکه تحمل این شرایط واقعا زجرآور و غیرقابل تحمل است، تاکید کرد: دختر و دامادم زندگی مشترک خود را چگونه باید در فاصله 2 هزار و 500 کیلومتری ادامه دهند، با این شرایط هر کدام باید زندگی خودشان را به تنهایی بگذارنند.

این شهروند گلستانی از مسوولان خواست تا برای حل مشکلات مردم تدبیر اساسی کنند و نگذارند زندگی جوانان به راحتی به سرانجامی تلخ بیانجامد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار