رئیس پلیس آگاهی گلستان؛

رئیس آگاهی گلستان در خصوص تلاش 24 ساعته این نیرو برای کشف حقیقت قتل دو نوجوان گنبدی به مردم اطمینان داد

پلیس برای دستگیر قاتلین دو نوجوان گنبدی 24 ساعته تلاش می کند

به گزارش گلستان24؛پس از کسب خبری مبنی بر کشف دو جسد توسط افراد محلی در روستای حاجی قوچان شهرستان مینودشت، بلافاصله تیم‌های تجسس و انتظامی به محل اعزم می‌شوندوی ادامه داد: با توجه به اعلام مفقود شدن دو جوان 16 ساله اهل شهرستان گنبدکاووس و تلاش یگان‌های انتظامی ، پس از بررسی اجساد و کشف مدارک شناسایی از هر دو جسد مشخص شد این دو نفر همان جوانان 16 ساله‌ مفقود شده هستند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: بلافاصله اقدامات انتظامی برای انتقال اجساد به پزشکی قانونی برای تشخیص هویت و تعیین علت مرگ و زمان مرگ این دو نوجوان انجام و در انتظار نظر پزشکی قانونی هستیم.

مروتی بیان کرد: با توجه به آنکه این دو نوجوان از 6 روز گذشته از خانه خارج شده و اجساد آنها شب گذشته کشف شد، پلیس وظیفه دارد نسبت به اجرای اقدامات تحقیقاتی برای کشف واقعیت اقدامات تحقیقاتی و جنایی خود را اجرا کند.

وی تاکید کرد: در این راستا تیم ویژه تحقیقاتی کارآگاهان پلیس آگاهی گلستان با تشکیل پرونده و اخذ دستور قضایی در حال تحقیقات میدانی و جنایی برای کشف حقیقت هستند.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: نکاتی در کشف اجساد این دو نوجوان وجود دارد که نمی‌توان به طور قطع روی آن اظهار نظر کرد و باید نظر نهایی و رسمی پزشکی قانونی در خصوص علت و زمان مرگ اعلام شود تا بتوان درباره جنایی بودن یا نبودن این پرونده اظهار نظر کرد اما پلیس به طور قطع برای کشف حقیقت تمام تلاش خود را به صورت 24 ساعته اجرا می‌کند.

بررسی‌ها نشان داده که این دو نوجوان در آخرین تماس خود در شب جمعه گذشته با خانواده خود در ارتباط بوده و اعلام کردند که در حال بازگشت به خانه هستند که پس از گذشت نیم ساعت از آخرین تماس تلفن همراه آن‌ها خاموش شده و اجساد آنها شب گذشته کشف شد.

انتهای پیام/اولکامیز

ارسال نظر

آخرین اخبار