جانشین فرمانده سپاه گرگان:

جانشین فرمانده سپاه گرگان گفت: ۲۴ گروه دانش‌آموزی در ایام تابستان امسال در قالب اردوهای جهادی در طرح بسیج سازندگی مشارکت می‌کنند.

اردوهای بسیجی برای مرمت و بهسازی مدارس

به گزارش گلستان24؛سرگرد علی دیلم ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های اردوهای جهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی کار در قالب اردوهای جهادی است که امسال 24 گروه دانش‌آموزی در حال فعالیت در شهرستان گرگان هستند.

وی تصریح کرد: این گروه‌ها هر ساله در قالب مرمت و بهسازی مدارس کار خود را انجام می‌دهند و امسال هم 120 دانش‌آموز دختر و پسر از ابتدای تابستان کار خود را آغاز کرده‌اند. هر دانش‌آموز به مدت 10 روز که حدود 1200 نفر روز می‌شود تا 15 شهریور در مرمت و بهسازی مدارس مشارکت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه گرگان افزود: این دانش‌آموزان در 125 عرصه مانند بهسازی، مرمت، رنگ‌آمیزی، تعمیر سرویس‌های بهداشتی برای پسران وعلاوه بر رنگ‌آمیزی فعالیت‌های متناسب برای دختران همکاری می‌کنند.

دیلم تاکید کرد: این فعالیت‌ها هر ساله از ابتدای تیرماه در مدارس سطح شهرستان آغاز می‌شود و تا 15 شهریور ادامه دارد و در این مدت تلاش می‌شود که مدارس برای سال تحصیلی جدید آماده شوند. این دانش‌آموزان با همکاری بسیج سازندگی به‌دنبال فراهم‌کردن شرایط مناسب برای سال تحصیلی جدید برای خود و همکلاسی‌های خود هستند.

جانشین فرمانده سپاه گرگان چشیدن مزه فقر و محرومیت و لذت کار و تلاش را از ثمرات اردوهای بسیج سازندگی برشمرد و آن را فرصتی مناسبی برای خدمت به مردم محروم روستاها دانست و گفت: اردوهای جهادی تمرین زندگی برای جوانان است تا خود را برای مدیریت زندگی در آینده آماده کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار