مهاجر در دیدار با اعضای بسیج رسانه :

فرمانده سپاه گرگان گفت: امروز خبرنگاران علاوه بر سرعت عمل و استعداد باید روحیه حق طلبی که جزء مهمترین شاخصه هاست باید داشته باشند

 خبرنگاران باید همچون رزمندگان دفاع مقدس پای کار و وسط میدان باشند

به گزارش گلستان24،سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در جمع اعضای بسیج رسانه اظهارکرد: بسیج رسانه می تواند با سازماندهی و ساماندهی اعضای خود تبدیل به مرکزی برای انتقال تفکر بسیجی به جامعه باشد .

وی ادامه داد: در حوزه تخصصی افزایش عددی تعداد نیرو ها نباید اولویت قرار بگیرد و کیفیت باید اولویت کارها در بسیج رسانه باشد .

فرمانده سپاه گرگان با بیان اینکه ظرفیت های رسانه را نمی شود نادیده گرفت، گفت: بسیج رسانه ظرفیت رسانه های انقلابی را برای ترویج گفتمان انقلاب و نظام پای کار بیاورد.

وی به ویژگی های خبرنگار انقلابی گفت: امروز خبرنگاران علاوه بر سرعت عمل و استعداد باید روحیه حق طلبی که جزء مهمترین شاخصه هاست باید داشته باشند .

مهاجر با اشاره به اینکه حق طلبی همان روحیه انقلابی است ، تصریح کرد: انقلابیگری با ملاحظه گری جور در نمی آید و خبرنگاران باید همچون رزمندگان دفاع مقدس پای کار و وسط میدان باشند .

وی به توقع مردم در انعکاس مشکلاتشان از طریق رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه ها باید پلی ارتباطی بین مردم و مسئولین باشند و حقایق را برای مسئولین بازگو کنند.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه خبرنگاران حق بین و واقع بین در کنار انعکاس مشکلات باید خدماتی را که مسئولین نظام برای مردم انجام می دهند را نیز برای اطلاع مردم منعکس نمایند .

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار