مدیر کل کتابخانه های استان گلستان:

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان با بیان از وظایف خبرنگاران گفت: خبرنگاران نباید فقط صرف انعکاس خبری کار کنند وظیفه اصلی رسانه ها پیگیری مطالبات مردم باشد.

هدف از نوشتن و چاپ کتاب، انتقال اطلاعات است.

به گزارش گلستان 24؛ "رضا قوانلو" مدیرکل کتابخانه های استان گلستان اظهارکرد: هدف از نوشتن و چاپ کتاب، انتقال اطلاعات است.

وی افزود: در گذشته انتقال اطلاعات بر اساس نوشته هایی بر روی سنگ و پوست حیوانات بوده که در گذر زمان و اختراع چاپ کاغذ و هم اکنون در امر دیجیتال اطلاعات انتقال پیدا می کند و قطعا در آینده تغییر بیشتری در آینده در این امر شاهد خواهیم بود.

"قوانلو" تصریح کرد: هدف اصلی که در بین گذشته واکنون و آینده وجود خواهد داشت، انتقال مفهوم بوده است.

مدیر کل کتابخانه های استان گلستان تصریح کرد: صداقت و مبانی خبری از اصول خبری و خبرنگاران است که با تباهر خاص خود، ادبیات و اصل اتفاق را منعکس نماید.

وی تصریح کرد: اگر خبرگزاری و خبرنگار، هدف کار خود را تنها به انعکاس قوت یک نهاد را منعکس کند ، خطری برای جامعه به وجود می آورد.

"قوانلو" با بیان این موضوع که یک رسانه و خبرنگار به عنوان رسولان جامعه محسوب می شوند، گفت: خبرنگار خوب می تواند اخبار را به خوبی رصد کند و به نتیجه مطلوب دست پیدا کند و می تواند از طریق افراد و مسئولین ، مشکلات را بر طرف کند.

مدیر کل کتابخانه های استان گلستان اظهارکرد: نقش خبرنگار، بسیار حساس و آسیب پذیر است و طبیعتا" یک رابطه دوسویه بین مردم و مسئولین است.

وی افزود: مقبولیت بین دستگاه های اجرایی با تعامل، می تواند مشکلات را برطرف و حل و فصل نمیاید.

این مسئول گلستانی خاطرنشان کرد: خبرنگاری، شغلی پر استرس و پر مخاطره و از آن جهت کاری بسیار ارزشمند و ماندگار است.

/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار