رئیس پلیس آگاهی گلستان:

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان گفت: کلاهبردارانی که از حساب شخصی خانمی در گرگان بیش از ۷ میلیارد ریال برداشت غیرمجاز کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری فردی که به‌صورت غیر‌مجاز از حساب خانمی برداشت کرده بود

به گزارش گلستان24؛ سرهنگ مجتبی مروتی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان گلستان اظهار داشت: خانمی در استان گلستان مبلغ 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از فروش منزل مسکونی خود را در بانک قرار می‌دهد.

وی افزود: متاسفانه این فرد از کارت بانکی و رمز کارت خود به خوبی محافظت نکرده و این رمز به دست یکی از بستگانش می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: موجودی این خانم توسط بستگانش به‌صورت غیر‌مجاز برداشت و حساب خالی می‌شود که با تلاش پلیس فتا و پلیس آگاهی گلستان توانستیم کلاهبرداران را در تهران شناسایی کنیم.

مروتی درباره دستگیری این کلاهبرداران گفت: در این رابطه 4 مرد و زن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه مردم به توصیه‌های پلیس توجه نمی‌کنند و بانک‌ها نیز باید فرم‌هایی در زمان باز کردن حساب مبنی بر آگاهی بخشی مردم ارائه دهند.

وی اظهار کرد: با توجه به گسترش فضاهای مجازی، بطبع وقوع جرائم در این حوزه نیز گسترده و افزایش می‌یابد و نیاز است اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به اقشار مختلف جامعه صورت گیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تاکید کرد: اقدامات خوبی در بخش آموزش در سال گذشته و امسال انجام شده و از ابتدای سال جاری تاکنون 7 هزار و 200 نفر ساعت از اقشار مختلف آموزش دیدند.

وی یادآور شد: همچنین جهت آگاهی و اطلاع‌رسانی به همه مردم نمایشگاه‌های فضای مجازی, توزیع 7 هزار حلقه لوح فشرده و دیگر برنامه‌های اطلاع رسانی در ادارات و مدارس مختلف سطح استان اجرا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار