مشاور جوان استاندار گلستان خبر داد:

مشاور جوان استاندار گلستان از آغاز پایش واگذاری مدیریت‌ها به جوانان در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

توجه جدی به جوانان و واگذاری مدیریت‌ها به جوانان شایسته شاغل در دستگاه‌های اجرایی

 به گزارش گلستان 24؛محمدمهدی صفایی در دیدار با تحریریه خبرگزاری مهر در گلستان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید، توجه جدی به جوانان و واگذاری مدیریت‌ها به جوانان شایسته شاغل در دستگاه‌های اجرایی است.

وی افزود: در نشست جوانان با استاندار گلستان هم این موضوع مورد تأکید قرار گرفت و با همین نگاه وضعیت واگذاری مدیریت‌ها به جوانان در استان مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت.

صفایی ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته‌شده گزارش مربوط به واگذاری مدیریت‌ها به جوانان را به حوزه مشاور جوان استانداری ارسال کنند.

وی تصریح کرد: کمیته‌ای هفت نفره متشکل از چهار مشاور جوان دستگاه‌های اجرایی و سه کارشناس به تنظیم و تدوین اطلاعات جمع‌آوری‌شده می‌پردازند.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان افزود: در دستگاه‌های اجرایی گلستان جوانان متخصص تحصیل‌کرده زیادی وجود دارند که باید مورد اعتماد مدیران دستگاه‌ها قرار گیرند.

وی تصریح کرد: با بروز استعداد جوانان زمینه تحول در سازمان‌ها فراهم می‌شود و رصد اولیه ما نشان می‌دهد اعتماد به جوانان و واگذاری مسئولیت‌ها به آن‌ها در برخی دستگاه‌ها باید افزایش پیدا کند.

صفایی بابیان اینکه مدیرانی که به جوانان اعتماد کرده و بخشی از مدیریت‌ها را به آن‌ها واگذار کرده‌اند پاسخ خوبی هم دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم با مشخص شدن نتایج این پایش جهت‌دهی مناسبی به این روند داشته باشیم و علاوه بر تزریق نیروی جوان به بدنه مدیریتی استان، ترکیبی از تجربه پیشکسوتان و تخصص و توانمندی جوانان در پیشبرد اهداف دولت مؤثر باشد.

وی در پایان گفت: تاکنون آمار ۲۰ دستگاه اجرایی به حوزه مشاور جوان استانداری ارسال‌شده و امیدواریم دیگر دستگاه‌ها هم در سریع‌ترین زمان ممکن این اطلاعات را ارسال کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار