معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: راه ارتباطی ۸ روستای شهرستان علی‌آبادکتول که بر اثر سیل دیشب مسدود شده بود، بازگشایی شد.

بازگشایی راه ارتباطی ۸ روستای شهرستان علی‌آبادکتول

 به گزارش گلستان 24؛عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: سیل دیشب سبب آبگرفتی سطح جاده‌ها در دهنه ها زرین گل و محمدآباد در شهرستان علی‌آبادکتول و مسدود شدن برخی محورهای روستایی در این شهرستان شد.

وی افزود: با توجه به سیل شدید و وارد شدن سنگ و رسوبات فراوان به سطح جاده‌ها سبب مسدود شدن برخی از محورها در شهرستان علی‌آبادکتول شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تصریح کرد: بارش‌های نقطه‌ای و رگباری در این محورها سبب انسداد موقتی و موضعی در برخی محورها شد که نیروهای راهداری از همان ابتدای وقوع سیلاب با همه امکانات و نیروها در منطقه حاضر شدند.

مصدقی گفت: با تلاش عوامل راهداری، راه ارتباطی روستاهای غریب آباد، گنو، الستان، نرسو و تاویر در دهنه محمدآبادکتول و روستاهای میان رستاق، سیاه‌رودبار و شیرین آباد بازگشایی شد.

وی اظهار کرد: اکنون همه جاده‌های این شهرستان باز است و تردد در آن برقرار است اما با توجه به باقی ماندن آثار سیلاب و سنگ و رسوبات در سطح جاده‌ها نیروهای راهداری در حال پاکسازی محور هستند که نیاز است مردم برای عبور از این محورها با نیروهای راهداری و پلیس راه همکاری کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان تصریح کرد: مردم و گردشگران در این مناطق باید توجه داشته باشند که سیلاب سبب وارد شدن خسارت به شانه راه‌ها شده و باز هم امکان مسدود شدن راه‌ها وجود دارد و رانندگان باید با احتیاط از این مسیرها تردد کنند.

مصدقی گفت: در محورهای شهرستان کلاله نیز آبگرفتگی و سیلاب سبب مسدود شدن محور کلاله به مراوه‌تپه در محدوده روستای دهنه شده بود که با کاهش سطح آب و فروکش کردن سیلاب این محور هم به صورت موقت باز شده و تردد به کندی در آن انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: براساس پیش‌بینی هواشناسی این شرایط جوی و بارش‌های رگباری تا امشب در استان ادامه دارد و مردم باید برای تردد در محورهای کوهستانی به نکات ایمنی توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار