معاون آب و فاضلاب روستایی گلستان:

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان گفت: بر اثر سیل ۲ روز اخیر در استان گلستان، آب ۲۵ روستا قطع شده بود که با تلاش ماموران آب همه روستاها وصل شد.

وصل شدن آب روستاهای سیل زده / گل آلود بودن آب روستاها براثر سیل

به گزارش گلستان 24؛مسلم محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره خسارت‌های وارد شده از سیل اخیر اظهار داشت: بر اثر سیل روزهای پنج شنبه و جمعه ، آب 25 روستای استان گلستان قطع شده بود که با تلاش ماموران آب و فاضلاب روستایی، آب آشامیدنی این روستاهای سیل‌زده وصل شده است.

وی افزود: براثر سیل در حال حاضر آب این مناطق گل‌آلود است که حداکثر تا فردا آب این روستاها زلال می‌شود.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان تصریح کرد: همچنین  آب مجتمع قلعه میران رامیان که آب روستاهای ششاب، سیدکلاته و باقرآباد را تامین می‌کند وصل شده اما به سبب انجام هواگیری و شستشو آب روستا وصل نشده است.

براساس گزارش خبرنگار تسنیم همچنان برق برخی از روستاها در شهرستان علی‌آبادکتول قطع است و نیروهای راهداری نیز در تلاش برای پاکسازی محورهای روستایی هستند.

ماموران امدادی هلال‌احمر و مردم منطقه و نیروهای سپاه و ارتش نیز در تلاش برای یافتن 2 مفقود سیل اخیر در منطقه زرین‌گل شهرستان علی‌آبادکتول هستند.

بر اثر سیل روزهای پنج‌شنبه و جمعه در استان گلستان 119 میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت و 2 نفر نیز جان باختند و 2 نفر نیز مفقود هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار