رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس:

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: اسپانسر تیم والیبال شهرستان گنبدکاووس به‌زودی انتخاب می‌شود.

45 درصد قهرمانان جهانی استان گلستان گنبدی اند

به گزارش گلستان 24 ، ابراهیم غفاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در 17 سال گذشته بر اثر عدم آبیاری درختان محوطه سوارکاری گنبدکاووس از طرف فدراسیون, بیش از 400 درخت چنار تنومند این محوطه خشک و از بین رفت.

وی افزود: جدا از افزایش جوایز مسابقات در چند ماه اخیر, سیستم روشنایی, راه ارتباطی بین اصطبل و مزارع و غیره بازسازی و اصلاح شد و آب شرب به بخش داخلی منتقل و روشنایی آن تجهیز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: اگر هیئت سوارکاری همکاری لازم را داشته باشد, در نظر داریم تا سیستم روشنایی برای اجرای مسابقات شبانه را مجهز کنیم تا در زمان گرما و افزایش دما مسابقات در شب برگزار شود.

غفاری یادآور شد: بیش از 17 سال برگزاری کورس بهاره و پاییزه گنبدکاووس در اختیار فدراسیون سوارکاری ایران بود و همه منافع مالی آن به حساب شخصی 2 فرد واریز می‌شد و ادعا داشتند که درآمدی از این مجموعه عایدشان نمی‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: با تلاش‌های مسئولان استانی و شهرستانی توانستیم مدیریت مجموعه سوارکاری را به مدت یک‌سال برای استان بگیریم و خوشبختانه با وجود اینکه اصرار داشتند در بخش مدیریت مشکل پیدا می‌کنیم, کورس را تا به اینجا با خوبی برگزار کردیم.

غفاری با اشاره به گله‌مندی از برخی از افراد اظهار کرد: گله‌مندی من از برخی از افراد داخلی است که در طراحی سیستم نرم‌افزار و پشتیبان برای ما ایجاد کردند و آن مبلغی بود که پیشنهاد دادند.

وی تاکید کرد: در طراحی نرم‌افزار پیش‌بینی نتایج با اینکه از افراد بومی استفاده کردیم اما ابتدا مبلغ 120 میلیون و سپس 60 میلیون را پیشنهاد دادند و انتظار داشتند تا 4 درصد درآمد حاصل از مسابقات را به آنان پرداخت کنیم که نهایت راضی شدند در هر هفته برگزاری مسابقات 8 میلیون تومان دریافت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت: تاکنون برای پشتیبانی 112 میلیون و برنامه‌نویسی و خرید تجهیزات 207 میلیون پرداخت شده و اینکه جوایز مسابقات به 60 درصد افزایش یافته است.

غفاری تصریح کرد: در مسابقات کورس بهاره امسال جوانی از بندرترکمن, همین نرم‌افزار را با  یک میلیون و 500 هزار تومان و 15 میلیون تومان نصب نرم‌افزار با شرایط بسیار بهتر و مناسب‌تر نصب کرد.

وی اظهار داشت: در زمانی که مجموعه در دست فدراسیون بود ادعا می‌کرد که هیچ درآمدی ندارد اما با توجه به اینکه ما جوایز را به 60 درصد افزایش دادیم, سقف پیش‌بینی به 280 میلیون تومان هم رسید.

غفاری گفت: 2 هزار و 500 اصله نهال در چند ماه اخیر در محوطه سوارکاری کاشته شده و 600 میلیون تومان از درآمد مسابقات سوارکاری صرف تعمیرات و بازسازی محوطه سوارکاری شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس یادآور شد: در ابتدا مدیریت من تنها یک سالن ورزشی در شهرستان وجود داشت و امروز سالن‌های ورزشی به 27 سالن رسیده که با سالن‌های در حال ساخت, در مجموع به 40 سالن ورزشی خواهیم رسید که بیشتر آن از اعتبارات ملی است.

غفاری تاکید کرد: 45 درصد قهرمانان جهانی استان گلستان از شهرستان گنبدکاووس هستند و رشته‌های والیبال و سوارکاری هویت ورزش شهرستان گنبدکاووس در کشور است.

وی درباره اسپانسر تیم والیبال گنبدکاووس هم گفت: 2 اسپانسر برای والیبال و فوتبال از کشور اعلام آمادگی کردند که یکی "شرکت باشگاه تخفیف ایرانیان" است و فردا برای مذاکراتی به گنبدکاووس سفر خواهند کرد و قرار است 3 میلیارد تومان برای والیبال اعتبار بگذارند، ضمن اینکه مدارس استعدادیابی و آموزش نونهالان را به صورت شناسنامه‌دار و رسمی برگزار کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس افزود: اسپانسر بعدی در هفته آینده به جمع‌بندی خواهد رسید و در آخر یکی از این اسپانسرها تیم لیگ برتر را اعلام خواهند کرد.

وی گفت: قرار بود امتیاز تیم استقلال گرگان را به استان‌های دیگر واگذار کنند که با رایزنی‌های کشوری امتیاز آن برای شهر گنبد و با نام دیگری در حال خریداری هستیم و اگر این کار انجام شود، 70 درصد این تیم فوتبال بومی و یک نفر مربی خارجی خواهند بود.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار