دانش آموزان استثنایی استان گلستان در مسابقات ورزشی گویرانی، دو، سندرم، نیازهای ویژه ذهنی، آمادگی جسمانی و بوچیا کشوری در بخش دختران ،مقام های برتر رشته های مختلف انفرادی یا تیمی را کسب کردند.

درخشیدن دانش آموزان استثنایی استان گلستان در مسابقات کشوری

به گزارش گلستان 24 ،رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان روز چهارشنبه به ایرنا اعلام کرد که نوزدهمین دوره مسابقات ورزشی دختران با نیازهای ویژه به میزبانی شهر تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
عباس خانعلی اظهارداشت: در این دوره از مسابقات در رشته دو سندرم در بخش تیمی محدثه جلالی و مهتاب ایقانی مقام اول را کسب کردند ودر بخش انفرادی این رشته محدثه جلالی در مواد 20 و 45 متر مقام قهرمانی را بدست آورد.
وی افزود: در رشته دو نابینایان غزل غلامی در ماده 200 متر به مقام دوم رسید و غزاله غلامی به عنوان سوم دست یافت، همچنین در ماده 60 متر غزاله غلامی وغزل غلامی مقام های دوم و سوم را کسب نمودند.
به گفته وی؛ در رشته گویرانی ملیکا آتش پیکر به مقام قهرمانی دست یافت و مائده شیرنگی نائب قهرمان شد.
وی ادامه داد: در دو و میدانی گروه نیازهای ویژه ذهنی فاطمه کوزه گری در ماده 100 متر مقام قهرمانی را به ارمغان آورد.
خانعلی اضافه کرد که در مسابقات ورزشی دختران با نیازهای ویژه شنوایی و آمادگی جسمانی نیز دانش آموزان گلستان مقام های برتر کشوری را تصاحب نمودند.
رییس اداره آموزش وپرورش استثنایی گلستان اظهارداشت: در این دوره از مسابقات در رشته آمادگی جسمانی تیم استان گلستان نائب قهرمان شد، اعضای این تیم هانیه فیوج ، مینا رستاقی ، سیما بیننده ، نادیا عظیمی زاده ، فاطمه میرزایی و الهام فیاضی بودند.
وی افزود: همچنین در رشته بوچیا فاطمه تیموری قهرمان شد، فاطمه خیرخواه و محدثه حسینی مقام های سوم و چهارم را کسب کردند.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار