کارشناس هواشناسی گلستان خبر داد

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: انتظار داریم در روز آینده شاهد وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط استان گلستان باشیم.

وقوع رگبار در برخی نقاط استان

به گزارش گلستان24،محمد بلبلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: بر اساس الگوی پیش‌یابی هواشناسی انتظار داریم که در روز آینده شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد در برخی نقاط استان گلستان باشیم.

وی تصریح کرد: صبح امروز شهرستان گرگان آسمانی صاف با رطوبت نسبی 80 درصدی را تجربه کرد و انتظار داریم در 24 ساعت آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری را در استان گلستان شاهد باشیم.

* شهرستان گنبدکاووس و اینچه‌برون گرمترین و شهرستان علی‌آبادکتول خنک‌ترین نقاط استان گلستان گزارش شد

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز کرد: در حال حاضر دمای شهرستان گرگان 26 درجه سانتیگراد بالای صفر است و در مقایسه با روز گذشته در همین ساعت یک درجه‌ کاهش داشتیم.

بلبلی افزود: در روز گذشته شهرستان گنبدکاووس و اینچه‌برون با حداکثر دمای 39 درجه سانتی‌گراد گرمترین نقاط استان گلستان معرفی شد.

وی یادآور شد: الگوهای پیش‌یابی نشان می‌دهند که در روز گذشته شهرستان علی‌آبادکتول با حداقل دمای 22 درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین شهرستان استان گلستان گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی گلستان گفت: انتظار داریم در 24 ساعت آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی در برخی نقاط افزایش ابر و یا رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد را استان گلستان شاهد باشیم.


 

ارسال نظر

آخرین اخبار