همزمان با نخستین روز هفته دولت انجام می‌شود

مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان پنجشنبه دوم شهریور همزمان با نخستین روز از هفته بزرگداشت دولت، ساعت 9 صبح در محل ساختمان جدیدالاحداث مجتمع فرهنگی و هنری گرگان واقع در شهرک بهارستان گرگان برگزار می‌شود.

150 پروژه با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان و اشتغالزایی 101 نفر

به گزارش گلستان 24؛به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان در سومین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته بزرگداشت هفته دولت در گرگان گفت: هفته دولت فرصتی است تا ما بتوانیم فعالیت‌های صورت گرفته در طول یکسال را به مردم انعکاس دهیم.

ابراهیم دشتیان اظهارکرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بزرگداشت دولت شامل عمرانی، اقتصادی، در مجموع 150 پروژه با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان و اشتغالزایی 101 نفر است.
وی  افزود: مسوولان کمیته‌های هفته دولت نسبت پیگیری لازم را در اجرایی شدن برنامه‌ها داشته باشند تا در زمان اجرا مشکلی به وجود نیاید.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری گرگان یادآور شد: در دو بخش مرکزی و بهاران نیز برنامه‌ها به صورت متمرکز در دو روز متفاوت اجرا خواهد شد.
دشتیان به مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستا در روزهای جاری اشاره کرد و گفت: تقارن هفته دولت و مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصتی است تا ما بتوانیم با شور و انگیزه مضاعف عملکرد دولت در شهرستان را معرفی کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار