مدیرعامل شرکت گاز گلستان از بهره برداری طرح های گازرسانی به 51 واحد صنعتی استان درهفته دولت خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ها 20 میلیارد و 500میلیون ریال هزینه شده است.

برخورداری 64 جایگاه سی ان جی از گاز طبیعی در گلستان

به گزارش گلستان24؛صفرعلی جمال لیوانی در آستانه هفته دولت اظهار داشت: این واحدهای صنعتی در شهرستان های آزادشهر، علی آباد، کلاله، گالیکش، مراوه تپه، بندرترکمن، بندرگز، کردکوی، گرگان، آق قلا، رامیان، مینودشت و گنبدکاووس است.
وی اضافه کرد: از زمان شروع به کار دولت تدبیر و امید با احتساب هفته دولت سال جاری تعداد 473 پروژه صنعتی عمده در سطح استان از سوخت گاز بهره مند شده اند.
وی گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی از برنامه های مهم و مورد تاکید دولت است، این انرژی طبیعی ضمن اینکه سوخت مورد نیاز واحدهای صنعتی را تامین می کند سهم بزرگی در کاهش آلاینده های زیست محیطی داشته و نقطه عطفی در شکوفائی اقتصاد کشور و بستر مناسبی برای افزایش تولید ، اشتغال و سرمایه است.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان پیش از این گفته بود که هم اینک 100 درصد خانوارهای شهری و 93 درصد از خانوارهای روستایی و 64 جایگاه سی ان جی در استان از مزایای گاز طبیعی برخوردار هستند.
به گفته وی؛ در این پیوند تاکنون هشت هزار و 443 کیلومتر شبکه انجام و 275 هزار و 561 انشعاب نصب شده است و 525 هزار و 847 مشترک در 29 نقطه شهری و 819 روستای گلستان از خدمات این طرح ها بهره مند هستند.

/ ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار