رئیس بسیج رسانه گلستان:

رئیس بسیج رسانه استان گلستان گفت: همانطور که روز خبرنگار با خون پاک شهید صارمی نامگذاری شده است قلم خبرنگاران نیز باید هم گام با قدم شهدا شود.

دوره آموزش سواد رسانه ای خواهران خبرنگار بسیجی

به گزارش گلستان24؛ به نقل از پاسرو؛ سرهنگ علی محمد جعفری، رئیس بسیج رسانه استان گلستان در نشست صمیمی با کانون خواهران مرکز استان گفت: رسالت خبرنگاران زیر چتر ایمن نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت از چارچوب انقلاب است و قلم های آنان باید هم گام قدم های شهدا شود.

وی افزود: وظیفه انقلابی خبرنگاران حفاظت از آؤمان های انقلاب است که باید در این مسیر در بزنگاه های مختلف به اقتضای زمان حق رسالت خویش را ادا کنند.

جعفری به حمایت های سپاه ناحیه گرگان از فعالیت های بسیج رسانه اشاره و خاطرنشان کرد: در مدت یک سال گذشته محبت و لطف سپاه متوجه دوستان خبرنگار بوده که اگر نبود این حمایت ها ممکن بود بسیاری از فعالیت های ما دچار نقصان می شد.

رئیس بسیج رسانه گلستان تصریح کرد: علت نگه داشتن کانون بسیج رسانه بویژه کانون خواهران، تقویت رسانه انقلابی و قوت و قدرت بخشیدن به خدمتگزاران و نیروهای مجموعه رسانه استان بوده است.

وی متذکر شد: در سنوات گذشته تلاش کردیم از نظر مادی و معنوی برنامه های متنوع و اثرگذاری را ترتیب دهیم که چهار برنامه آن اختصاصا توسط کانون خواهران انجام شد که از آن میان می توان به تکریم از بانوان با حجاب برتر خبرنگار، ضیافت اندیشه و بررسی فمنیست و برگزاری مراسم روز دختر اشاره کرد.

جعفری در پایان از در نظر داشتن دوره آموزش سواد رسانه ای خاص خواهران خبرنگار بسیجی در آینده ای نزدیک خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار