رییس پلیس راه های گلستان:

رئیس پلیس راه‌های گلستان بیشترین تصادفات جاده‎ای را مربوط به تخلفات حادثه‌خیز عنوان کرد و گفت: با رانندگانی که در جاده‎ها حرمت‌شکنی می‎کنند برخورد قاطع می‎شود.

برخورد قاطع با رانندگان متخلف

به گزارش گلستان24؛ علی عبدی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه سیر دوم سفرهای تابستانه شروع شده است معمولأ مسافران زیادی استان گلستان را به عنوان مقصد خود انتخاب می‎کنند بنابراین همه رانندگان باید توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

وی تصریح کرد:از مسافران درخواست می‎شود قبل از سفر، خودرو را از هر لحاظ بررسی و برگه معاینه فنی را اخذ کنند همچنین سعی شود سفرهای خود را در طول روز انجام داده و هر دو ساعت رانندگی ١۵ دقیقه توقف داشته باشند.

رییس پلیس راه‌های گلستان با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده‎ای مربوط تخلفات حادثه خیز است، افزود: رانندگان در طول سفر و در جاده‎ها از سرعت بالا، حرکات نمایشی، انحراف به چپ پرهیز کنند، در واقع با رانندگانی که در جاده‎ها حرمت‌شکنی می‎کنند برابر مقررات برخورد خواهد شد بنابراین از همه رانندگان تقاضا می‎شود در طول پایان فصل تابستان و اوج سفرهای تابستانی همکاری لازم را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی داشته  تا سفر ایمنی را تجربه کنند.

عبدی بیان کرد: حضور همکاران پلیس در طول مسیر برای خدمات‌رسانی است و افتخار می‎کنیم در طول تابستان همکاران به صورت شبانه‎روزی در خدمت مسافران و هم‎استانی‎های عزیز هستند.

وی اذعان کرد: پلیس استان نیز با امکانات خود در طول سال به خصوص در این ایام به صورت آماده‎باش هستند و در شهریور ماه به صورت شبانه‎روزی برای خدمت رسانی به شهروندان برای خدمت رسانی آماده هستیم.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار