مدیر عامل گاز گلستان:

مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: از 182 روستایی که در دولت تدبیر و امید گازرسانی شد 50 روستا مربوط به شهرستان مراوه‌تپه است.

گازرسانی 65 درصد روستاهای مراوه‌تپه

به گزارش گلستان۲۴؛به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، صفرعلی جمال‌لیوانی در مراسم افتتاح گاز شهرستان مراوه‌تپه ضمن ابراز خرسندی از بهرمندی روستاهای این منطقه از گاز طبیعی اظهار کرد: خوشبختانه با همت والای دولتمردان تدبیر و امید زیرساخت اصلی گازرسانی به سایر روستاها و نواحی صنعتی شهرستان مرزی مراوه‌تپه فراهم شده و اکنون 52 روستای شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر از 102 روستای شهرستان حدود 80 روستا شرایط گازرسانی را دارند که در این خصوص بالغ بر 65 درصد روستاهای شهرستان گازرسانی شده که با توجه به اینکه میانگین کشوری 72 درصد است انشاالله در آینده بسیار نزدیک به این رقم خواهیم رسید ضمن اینکه تا پایان سال 1397 تمامی روستاهای استان که قابلیت گازرسانی را دارند از این انرژی پاک بهره‌مند خواهند شد.   

جمال‌لیوانی اظهار کرد: در هفته دولت تعداد 69  پروژه با حضور مسوولان استان و شهرستان با هزینه ای بالغ بر 323 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که از این میزان  80 میلیارد ریال مربوط به شهرستان مراوه‌تپه است.

وی خاطرنشان کرد: در استان گلستان تاکنون تمامی 29 شهر و 834 روستای استان گازرسانی شده که این خدمات از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش دولتمردان و مسوولان عزیز است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ضمن تأکید و جدی گرفتن نکات ایمنی و مدیریت مصرف گاز از همیاری و مساعدت مسوولان استان و سایر‌ دولتمردان پرتلاش تدبیر و امید که نهایت همکاری را برای اجرای پروژه‌های گازرسانی با این شرکت دارند قدردانی کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار