با اعتبار 9 میلیارد و 900 میلیون تومان صورت گرفت

مدیر جهاد کشاورزی کلاله گفت: احداث و تجهیز مرغداری و تجهیز و نوسازی ماشین‌های کشاورزی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 900 میلیون تومان در شهرستان کلاله صورت گرفت.

احداث و تجهیز مرغداری و تجهیز و نوسازی ماشین‌های کشاورزی در کلاله

به گزارش گلستان 24 ؛علی علیزاده صبح امروز با تبریک هفته دولت در گرگان اظهار کرد: احداث و تجهیز مرغداری و تجهیز و نوسازی ماشین‌های کشاورزی با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 900 میلیون تومان در شهرستان کلاله صورت گرفت.

وی تصریح کرد: هفت پروژه مختلف تسهیلاتی در هفته دولت در کلاله داریم که می‌توان به احداث و تجهیز مرغداری و تجهیز و نوسازی ماشین‌های کشاورزی اشاره کرد.

*افتتاح سه پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 934 میلیون تومان در کلاله/ عملیات اجرایی آب‌بندان آغاز می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی کلاله ابراز کرد: امروز سه پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 934 میلیون تومان در شهرستان کلاله افتتاح خواهیم کرد

علیزاده درخصوص اجرای سیستم‌های نوین آبیاری و خط انتقال آب، اذعان کرد: یک پروژه بسیار مهمی که چندین سال است پیگیر آن بودیم عملیات اجرایی آب‌بندان تمرقره‌قوزی به مساحت سه هکتار و با حجم آبگیری 200 هزار متر مکعب است و توسط استاندار، نماینده شهرستان کلاله و برخی مسوولان و مردم عزیز این روستا آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای پروژه آب‌بندان و ایستگاه پمپاژ مربوطه اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون تومان درنظر گرفته شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کلاله ادامه داد: بخش ایستگاه پمپاژ در گذشته هزینه شده است و اکنون آماده بهره‌برداری است که انشالله امروز عملیات اجرایی آب‌بندان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار