فرمانده انتظامی آزادشهر خبر داد

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از کشف جسد مردی 40 ساله در داخل خودروی شخصی‌‌اش در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

کشف جسد مردی 40 ساله در گلستان

به گزارش گلستان24؛ محمدرضا اصلانی دقایقی پیش و پس از انتشار اخباری مبنی بر کشف جسد فردی در شهرستان آزادشهر با تائید این خبر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز جسد مردی 40 ساله در داخل خودروی پراید در محور کمربندی شهرستان کشف شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم‌های ویژه پلیس آگاهی، بررسی صحنه جرم، نزدیک‌ترین گشت انتظامی و نماینده دستگاه قضایی در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مخص شد این فرد با ضربات چاقو به قتل رسیده است اما نظر قطعی و نهایی را پزشکی قانونی باید اعلام کند.

اصلانی بیان کرد: در حال حاضر تمامی تیم‌های تخصصی برای کشف حقیقت و شناسایی و دستگیری عامل و یا عاملان جنایت در حال تلاش هستند و پس از کشف حقیقت موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و اطلاع از فعالیت متخلفان و مجرمان، موضوع را بلافاصله از طریق تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار