فرمانده سپاه گرگان

فرمانده سپاه شهرستان گرگان گفت: روحیه خودباوری و فرهنگ «ما می‎توانیم» باید در جامعه گفتمان عمومی شود.

خودباوری و فرهنگ «ما می‎توانیم» باید در جامعه گفتمان عمومی شود

به گزارش گلستان 24  سیدعلی مهاجر صبح امروز در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه دستگاه‎های اجرایی استان گلستان و شهرستان گرگان که به مناسبت هفته دولت و هفته بسیج اصناف در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد: روحیه خودباوری و فرهنگ ما می‎توانیم باعث شده تا انقلاب اسلامی در برهه‎های مختلف به پیروزی‎های بزرگ دست یابد.

وی با اشاره به ویژگی شهدا تصریح کرد: عمل به احکام الهی، اخلاص، تکلیف‎مداری به جای نتیجه‎گرایی و گوش دادن به فرامین ولایت سرلوحه شهدا بود که بسیجیان باید این مهم را توجه داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان افزود: شهدا اهل بصیرت بودند و دشمن‎شناسی و جریان‎شناسی را سرلوحه داشتند باید شمر زمان را بشناسیم که اگر نشناسیم غافل هستیم.

مهاجر با بیان اینکه شهدا حافظ ارزش‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بودند بر لزوم روحیه خودباوری، ترویج تفکر «مامی‎توانیم»، خواهان وحدت ملی، عزت، استقلال و مردم‎داری تاکید کرد.

وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری بیان کرد: هر که می‎خواهد با آمریکا مبارزه اساسی کند باید به مردم خدمت کند لذا ما باید این مهم را سرلوحه بدانیم.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به فعالیت شبکه‎های ماهواره‎ای برای انحراف فکری جامعه اسلامی تصریح کرد: 80 درصد ایرانی‎ها عضو شبکه‎های اجتماعی هستند، در سال 1373 تعداد سه شبکه فارسی زبان فعالیت داشتند و این آمار در سال 1391 به 125 شبکه فارسی زبان افزایش یافت لذا باید هوشیار باشیم.

مهاجر با طرح این پرسش که امام خامنه‎ای اصلاح طلب است یا اصولگرا، گفت: امام خامنه‎ای فرمودند بنده دعوای این دو جریان را قبول ندارم این تقسیم‎بندی را غلط می‎دانم، نقطه مقابل اصولگرا، اصلاح طلب نیست؛ نقطه مقابل اصلاح طلب، اصولگرا نیست، بنده معتقد به اصولگرای اصلاح‎طلب هستم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار