رئیس اداره نظارت و بازرسی و بازرسی صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشتار اولین محموله دام در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در هفته گذشته اولین محموله دام در شهرستان گرگان کشتار شد.

توزیع  گوشت‌های وارداتی با قیمت 31 هزار و 500 تومان در گلستان

به گزارش گلستان24؛علی‌اصغر اصغری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در هفته گذشته اولین محموله دام در شهرستان گرگان کشتار شد.

وی تصریح کرد: در آستانه عید سعید قربان به منظور تنظیم بازار گوشت و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در استان گلستان با محوریت سازمان جهادکشاورزی، اداره‌کل دامپزشکی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه اصناف و بازار از هفته گذشته از محموله‌های دام زنده وارداتی در شهرستان گرگان آغاز شد.

* اولین محموله دام در شهرستان گرگان کشتار شد/ محموله‌های دام زنده وارداتی از کشور قزاقستان است

رئیس اداره نظارت و بازرسی و بازرسی صنعت، معدن و تجارت گلستان ابراز کرد: در هفته گذشته محموله‌های دام زنده وارداتی از کشور قزاقستان که به طور کلی از محل واردات رسمی و تحت نظارت سازمان دامپزشکی کشور تایید شده است در کشتارگاه استان گلستان اقدام به کشتار دام سبک کردیم و این گوشت به تدریج در حال تزریق در شبکه توزیع استان گلستان است.

اصغری خاطرنشان کرد: اولین محموله دام در شهرستان گرگان کشتار شد و ظرفیت حدود 80 راس دام از طریق سه مرکز عرضه دام در شهرستان گرگان توزیع شد و این گوشت‌ها با توجه به کیفیت مطلوبی که دارند به طور کلی از نوع بره هستند و با میانگین وزنی 10 الی 12 کیلوگرم است.

وی خاطرنشان کرد: گوشت‌های بره از طریق فروشگاه‌های منتخب و دارای سیستم فروش و با وسعت لازم برای مراجعات مردم اقدام به توزیع کرده است.

* هر یک کیلو از گوشت‌های وارداتی با قیمت 31 هزار و 500 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد

رئیس اداره نظارت و بازرسی و بازرسی صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: اداره کل صنعت، معدن و تجارت بر اساس وظیفه ذاتی خود به نظارت بر شبکه‌های توزیع اقدام به نظارت و اطمینان‌بخشی به مصرف‌کنندگان و سلامت توزیع در این بخش کرده است.

اصغری از توزیع گوشت ارزان‌قیمت در گرگان خبر داد و بیان کرد: هر یک کیلو از گوشت‌های وارداتی با قیمت 31 هزار و 500 تومان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و این گوشت از نوع بره است و در سطح استان گلستان تا سقف 43 هزار تومان مشابه این گوشت وجود دارد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار