در مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد؛

استان گلستان به دلیل استعداد های فراوان در امر کشاورزی و باغداری، در مهر ماه سال جاری میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی و ادوات وابسته به آن در شهر گرگان خواهد بود.

گلستان میزبان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی

به گزارش گلستان24؛به نقل از کاسب امین؛ استان گلستان میزبان برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلان کشاورزی، ادوات و تجهیزات وابسته به آن، در شهر گرگان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه که فعالیت خود را در مهر ماه سال جاری آغاز خواهد کرد، با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان، جهاد کشاورزی استان، بانک کشاورزی، اتاق بازرگانی گرگان، استانداری گلستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و سایر دستگاه های مربوطه در گلستان فعالیت خود را در گرگان آغاز خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه از تاریخ 11 مهر ماه فعالیت خود را در شهر گرگان آغاز خواهد کرد و به مدت 4 روز تا 14 مهر ماه میزبان علاقه مندان به این نمایشگاه خواهد بود.

در این نمایشگاه ادوات، تجهیزات، صنایع وابسته آبیاری و نهاده های کشاورزی تولید داخل و خارج از کشور که آخرین فناری های خود را تولید کرده اند، در معرض عموم قرار خواهند داد، به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، علاقه مندان به این نمایشگاه بزرگ بین المللی در استان میتوانند از تاریخ یاد شده از ساعت 15 الی 21 در نمایشگاه حضور پیدا نمایند و از تجهیزات و غرفه های این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

گفتنی است، این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان واقع در کیلومتر 5 جاده گرگان به آق قلا برپا خواهد شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی

ارسال نظر

آخرین اخبار