دبیر بنیاد بین المللی غدیر گلستان:

دبیر بنیاد بین المللی غدیر گلستان گفت: بزرگداشت عید سعید غدیر با حضور علمای شیعه و اهل سنت در بندرترکمن برگزار می شود.

برگزاری بزرگداشت عید سعید غدیر در گلستان

به گزارش گلستان24،حجت الاسلام سیدمحسن طاهری، دبیر بنیاد بین المللی غدیر گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن تبریک دهه ولایت و امامت گفت: جلسات مختلفی با معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار و در نهایت نیز پنج کمیته برای برگزاری مراسمات این دهه تشکیل شد.

 

وی افزود: باتوجه به برنامه هایی که پیش بینی شده و بخش اعظمی از آن به صورت مردمی برگزار می شود، احساس می کنیم که برنامه های این دهه به ویژه برنامه گرامیداشت عیدسعید غدیر با شور و نشاط بیشتری در سراسر استان برگزار شود.

 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای عیدغدیر، اظهار کرد: دو گروه از آستان قدس رضوی در استان حضور دارند و در تمامی شهرستان ها برنامه خواهند داشت. همچنین در روز عید سعید غدیر نیز در زائرسرای آزادشهر یکی از برنامه های محوری استان برگزار می شود که پیش بینی اطعام 10 هزار نفر شده است.

 

وی بیان کرد: در شب عید غدیر نیز بعد از نماز مغرب و عشا با محوریت امام جمعه شهرستان بندرترکمن مراسم عید بزرگ غدیر با حضور علمای شیعه و اهل سنت برگزار می شود.

 

حجت الاسلام طاهری گفت: بازسازی واقعه غدیر نیز همه ساله توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یکی از شهرهای استان انجام می شود که امسال این کار در شهرستان علی آباد اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: در شهر گرگان نیز برنامه های متنوعی پیش بینی شده است که یکی از برنامه های محوری ساعت 9 صبح روز عید در امامزاده عبدالله ( علیه السلام) این شهر خواهد بود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار