چهارمین همایش صنعت چاپ در گلستان برگزار می شود رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری چهارمین همایش صنعت چاپ در استان خبر داد و گفت: این هماش ٢١شهریور ماه در گرگان برگزار می شود.

برگزاری همایش صنعت چاپ در گرگان

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان فرشته آل نبی، افزود: این همایش در پردیس سینمایی کاپری و با حضور فعالان عرصه چاپ برپا می شود.

 

وی ایجاد همدلی، فضای رقابتی سالم و تقویت همکاری بین دست اندرکاران صنعت چاپ و رسته های وابسته را از اهداف این همایش دانست و افزود: تجلیل از پیشکسوتان، مدیران و فعالان صنعت چاپ از دیگر برنامه های این روز به شمار می رود.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطر نشان کرد: این همایش با هدف معرفی توانمندی های صنعت چاپ استان انجام می شود.

وی در خاتمه از برگزاری جشنواره صنعت چاپ برای سال آینده در استان خبر داد و اظهار کرد: در نظر است تا سال آینده به منظور ایجاد فضای رقابتی و معرفی واحدهای نمونه این جشنواره سال آینده در گلستان برگزار شود.

گفتنی است چهارمین همایش صنعت چاپ استان ٢١شهریورماه با حضور فعال چاپخانه داران و رسته های وابسته در پردیس سینمایی کاپری گرگان به همراه برنامه های فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار