در شرایطی که محمدرضا ساکت بیشتر گفتگوهای چند وقت اخیر را حول برگزاری جشن صعود در آزادی اختصاص داده بود، این مساله در پایان دیدار برابر سوریه نهایی نشد.

باز هم وعده نافرجام در استادیوم آزادی

به گزارش گلستان۲۴؛تیم ملی ایران در فاصله دو هفته مانده به پایان مرحله انتخابی جام جهانی توانسته بود جواز صعود به روسیه را دریافت کند تا مسوولان فدراسیون از برگزاری جشنی باشکوه در استادیوم آزادی با حضور طرفداران ایرانی خبر دهد.


محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر بارها با اشاره به برنامه ریزی جالب توجه برای برگزاری جشن باشکوه صعود به جام جهانی از موفقیت برنامه های خود صحبت می کردند. اتفاقی که با حضور جالب توجه هواداران انتظار می رفت به بهترین شکل انجام پذیرد. اما در نهایت در دقایق پایانی دیدار ایران برابر سوریه، بلندگوهای استادیوم با اطلاع رسانی جدید در این خصوص اعلام کردند با توجه به ممانعت کنفدراسیون آسیا از برگزاری جشن صعود بازمانده‌اند و قادر به اجرای آن نیستند. مساله ای که در نهایت تنها با مانور پرچمداران به پایان رسید و هواداران و بازیکنان نیز بدون توجه به این مسائل مسیر خروجی را در پیش گرفتند تا نمایان شود همچنان در برگزاری جشن‌ها بی برنامه هستیم.

ایران

ایران1

 

ایارن2

/ ورزش سه

ارسال نظر

آخرین اخبار