استاندار گلستان:

استاندار گلستان؛ فلسفه وجودی احزاب را نقد مستمر در راستای رشد جامعه بیان کرد و گفت: احزاب باید هم پای مطالبات مردم حرکت کنند وامروز یکی از مهمترین مطالبه ها ایجاد اشتغال است.

احزاب باید هم پای مطالبات مردم حرکت کنند

به گزارش گلستان۲۴؛ از استانداری گلستان حسن صادقلو شامگاه سه شنبه در نشستی با نمایندگان احزاب، تشکل های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان تصریح کرد: احزاب برنامه های پیشنهادی خود را در راستای ایجاد اشتغال ارائه نمایند و در جهت حل مشکلات مردم به مدیریت استان یاری رسانند.
 وی؛ توجه به روحیه حزبی را مهم بیان کرد و افزود: باید آسیب شناسی جدی در حوزه احزاب اصلاح طلب و اصولگرا صورت گیرد و برای نجات برخی موضوعات در جامعه وزن توجه به نگاه حزبی را افزایش دهیم.
 استاندار گلستان یادآور شد: تعدد احزاب اگر به معنای تعدد تفکر و اندیشه باشد، مفید بوده و اگر زمینه ساز گروه گروه شدن جامعه باشد ،موضوع خوبی نیست.
 به گفته وی؛ تنویر افکار عمومی باید با همت جمعی انجام شود و بسیاری از موضوعات در موقعیت مکانی و زمانی خاص خود تحلیل گردد.
 در این جلسه نمایندگان احزاب و فعالان تشکل های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گلستان دغدغه های خود را پیرامون مسائل مختلف استان با استاندار مطرح کردند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار