رئیس پلیس امنیت عمومی گلستان از دستگیری عاملان تیراندازی در روستای «سیدمیران» گرگان خبر داد و گفت: متهم اصلی پرونده دارای سوابق متعدد درگیری و اخلال در نظم عمومی است.

دستگیری عاملان تیراندازی در گلستان

به گزارش گلستان۲۴؛ دو روز گذشته فردی در روستای «سیدمیران» گرگان با استفاده از سلاح شکاری به سمت فردی به نام (م.س) تیراندازی کرده و با کمک همدستش از محل متواری شد.
پس از متواری شدن این افراد، تلاش‌های پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی آغاز شد که در نهایت این افراد در یک عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت عمومی استان گلستان شناسایی و دستگیر شدند.
بهرام عزیزی رئیس پلیس امنیت عمومی استان گلستان در خصوص این پرونده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، اظهار کرد: پس از دستگیری این دو نفر، متهم اصلی پرونده به جرم خود اعتراف و انگیزه این اقدام را اختلاف خانوادگی با فرد مورد نظر عنوان کرد.
وی گفت: متهم پس از اقدام به تیراندازی به سمت منزل مسکونی دوستش در روستای کفشگیری متواری شده و سلاح را در محل کسب وی مخفی کرده است.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان خاطرنشان کرد: بلافاصله ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و سلاح شکاری متهم را که به صورت ماهرانه‌ای در محل کسب دوست متهم مخفی و جاسازی شده بود کشف شد.
عزیزی گفت: متهم از مجرمان سابقه‌دار است که دارای سوابق متعدد درگیری، اخلال در نظم عمومی و حتی تیراندازی به ماموران است.
وی در پایان ابراز کرد: متهمان به همراه مستندات، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار