رئیس پلیس آگاهی گلستان خبر داد

رئیس پلیس آگاهی گلستان از دستگیری 15 سارق در طرح مبارزه با سرقت در سطح استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح پنج فقره زورگیری نیز کشف شده است.

دستگیری 15 سارق در طرح مبارزه با سرقت در گلستان/ اعتراف یک سارق به 25 فقره سرقت انباری منازل

به گزارش گلستان۲۴؛مجتبی مروتی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت در استان که به مدت دو روز اجرا شد، 15 سارق به عنف، سارق موتورسیکلت و خودرو و سارق منازل شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: پس از دستگیری سارقان، ماموران در تحقیقات تکمیلی موفق شدند پنج فقره زورگیری را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح 6 سلاح سرد نیز کشف شده و 6 نفر از سارقان دستگیر شده نیز دارای سوابق متعدد کیفری هستند.

مروتی همچنین به دستگیری سارق انباری‌های منازل در شهرستان گرگان اشاره کرد و گفت: در یک پرونده دیگر و پس از دریافت گزارش‌های متعدد سرقت از انباری‌های منازل در شهرستان گرگان، تیم ویژه مبارزه با سرقت از پلیس آگاهی استان پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی تاکید کرد: پس از مدت‌ها اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت کارآگاهان موفق شدند فردی را شناسایی کنند که به احتمال بسیار زیاد در این سرقت‌ها نقش دارد که پس از تعقیب و مراقبت‌های پلیسی در نهایت فرد مورد نظر در هنگام ارتکاب به جرم دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان تصریح کرد: متهم پس از دستگیری و در تحقیقات تکمیلی پلیس به 25 فقره سرقت از انباری منازل در شهرستان گرگان اعتراف کرد.

مروتی گفت: در این پرونده چهار مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند که تمامی متهمان پس از تکمیل شدن پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در پایان ابراز کرد: متهم اصلی این پرونده اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد که در اعترافاتش نیز انگیزه سرقت را تامین مخارج مصرف مواد مخدر خود عنوان کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار