مدیرکل اوقاف گلستان:

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان؛ ضمن محکوم کردن جنایات فجیع نسل‎کشی در میانمار از مدعیان حقوق بشر خواست تا دست از این اقدام وحشیانه و خصمانه بردارند.

فضیلت عید غدیر همانند شبهای قدر و بسی بالاتر است

به گزارش گلستان24؛حجت‎الاسلام سیف‎الله سهرابی ظهر امروز در همایش بانوان ولایی که در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: آنهایی که در مقابل مسلمانان به خصومت برخواسته و دست به نسل‎کشی در میانمار زده‎اند باید بدانند که حق همیشه پیروز و باطل نابودشدنی است.

وی با اشاره به اینکه پیام دهه ولایت و امامت در جامعه تبیین و ترویج شود یکی از مهمترین پیام‎های غدیر را در ولایتمداری برشمرد و تصریح کرد: جامعه اسلامی تا زمانی که از ولایت اطاعت‎پذیری داشته بر قله‎های اقتدار قرار گرفته است، پیام غدیر برای همه ما درس بزرگی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: برای تبیین دهه امامت و ولایت باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد، غدیر حق بزرگی بر گردن ما دارد، غدیر باعث پیشرفت و پیروزی ما شده است.

سهرابی با بیان اینکه غدیر حقانیت اسلام را نشان داد، ابراز کرد: غدیر شخصیتی همچون امیر مومنان امام علی (ع) را به ما معرفی کرد بزرگمردی که در رادمردی، سعادت، عدالت، رشادت، شجاعت زبانزد بوده است.

وی با اشاره به اهمیت عید سعید غدیر گفت: فضیلت این عید همانند شبهای قدر و بسی بالاتر است در این عید گناهان بندگان به واسطه استغفار آمرزیده می‎شود، چه خوب است که این ایام را بیش از پیش درک کنیم.

در پایان این مراسم مضجع نورانی امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان با حضور مسوولان و علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت غبارروبی و عطرافشانی شد.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار