با سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیارد ریال

مدیر روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: در هفته تعاون 12 طرح تعاونی با اشتغالزایی 220 نفر و با سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیارد ریال در گلستان افتتاح شد.

افتتاح  12 طرح تعاونی با تسهیلات بیش از 41 میلیارد ریال در گلستان

به گزارش گلستان24؛محمدجواد احمدی بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در هفته تعاون 12 طرح تعاونی با اشتغالزایی 220 نفر و با سرمایه‌گذاری بیش از 120 میلیارد ریال در استان گلستان افتتاح شد.

وی با تبریک هفته تعاون تصریح کرد: در هفته تعاون 12 طرح تعاونی با تسهیلات بیش از 41 میلیارد ریال در استان گلستان افتتاح شد.

* غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در تمام شهرستان‌های استان گلستان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزاری دوازدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان گلستان را مهمترین برنامه در هفته تعاون برشمرد و ابراز کرد: روز گذشته از 19 تعاونی برتر استان گلستان تجلیل شد که از این تعداد، دو تعاونی به عنوان تعاونی برتر ملی معرفی شدند.

احمدی با بیان اینکه امروز ششمین روز از هفته تعاون است، خاطرنشان کرد: در ششمین روز از هفته تعاون قرار داریم که این روز را به عنوان «تعاون، توسعه بازار و صادرات» نامگذاری کردند.

وی درخصوص اهم برنامه‌های هفته تعاون که امروز برگزار می‌شود، ابراز کرد: نشست بانوان تعاونگر با سعید مازندرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان یکی از برنامه‌های مهم در هفته تعاون است.

مدیر روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اذعان کرد: از جمله برنامه‌های بسیار مهم در هفته تعاون می‌توان به افتتاح طرح تعاونی در شهرستان علی‌آبادکتول اشاره کرد.

احمدی بیان کرد: در ششمین روز از هفته تعاون برنامه غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در تمام شهرستان‌های استان گلستان انجام می‌شود.

/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار