امام جمعه موقت قزوین:

امام جمعه موقت قزوین گفت که قتل عام و فجایع میانمار و نسل کشی مسلمانان در این کشور ریشه در اسلام هراسی استکبار جهانی دارد.

فجایع میانمار ریشه در اسلام هراسی استکبار دارد

به گزارش گلستان 24؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی قابل شامگاه پنجشنبه درمراسم سالگرد ارتحال آیت الله طاهری گرگانی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در مسجد الرضا (ع) گرگان، اظهارداشت: اسلام هراسی استکبار ریشه درتاریخ دارد، از جنایت هفده شهریور سال 57 ایران تا نسل کشی مسلمانان در میانمار و قتل غارت مسلمین در فلسطین، فجایع افغانستان و کشتارهای صورت گرفته توسط طالبان و داعش همه بر مبنای برنامه های استکبار است.
به گفته وی؛ نحوه برخورد کشورهای استکباری با جنایت ارتش میانمار و محکوم نکردن آن همه نشانه های روشنی از دخالت استکبار در این فجایع است.
امام جمعه موقت قزوین همچنین در خصوص شخصیت آیت الله طاهری گفت: وی محقق و اسلام شناسی بود که مکر دشمنان را به خوبی می شناخت. 
وی افزود: آیت الله طاهری با وجود اینکه در دوران انقلاب زحمات زیادی را متحمل شد و مدت های مدیدی را در زندان های طاغوت حضور داشت ،اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی عزت نفس پیشه کرد و به پرورش طلاب و شاگرد پرداخت.
به گزارش ایرنا معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گلستان ،جمعی از مدیران استانی و شهرستانی ،تعدادی از نمایندگان سابق استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم اهل تسنن اقصی نقاط استان به همراه اقشار مختلف مردم گرگان در مراسم بزرگداشت آیت الله طاهری و نیز فرزند شهید او سید محمد طاهری حضور داشتند.
آیت الله طاهری نماینده دوره اول خبرگان قانون اساسی و دوره های دوم، سوم و چهارم مجلس خبرگان رهبری ،9 سال پیش در روز عید سعید غدیر درگذشت.
وی 15 بار پیاده مسیر گرگان به سمت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را طی کرده و در زمان تشرف در نجف نیز بارها از نجف تا کربلا را پیاده طی طریق نموده بود.

انتهای پیام/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار