کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی در بندرگز، امروز (۲۱ شهریور) در شهرستان بندرگز آغاز به کار کرد.

برگزاری 20 کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی در گلستان

به گزارش گلستان24؛سیده ام البنین علوی، مدیر کانون فرهنگی هنری مکتب الزهرا مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) بندرگز به خبرنگار خبرگزاری شبستاندر گرگان گفت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه، 20 کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سبک زندگی اسلامی از سوی این کانون پیش بینی شده که در بندرگز و نوکنده برگزار می شود.

 

وی افزود: مراسم افتتاحیه این کارگاه های آموزشی امروز (21 شهریور) برگزار شد.

 

علوی تصریح کرد: دادگستری و نیروی انتظامی در برگزاری این کارگاه آموزشی همکاری دارند و سرفصل هایی همچون عدم اعتیاد و راه های مقابله با آسیب های اجتماعی آموزش داده می شود.

 

وی همچنین با اشاره به برنامه های دیگر این کانون، از برگزاری کارگاه آموزشی طرح تربیت حافظان قرآنی خبر داد و گفت: این کارگاه آموزشی به مدت چهار روز با حضور یکصد نفر از حافظان بالای 5 جزء قرآن کریم در غرب استان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مکتب الزهرا بندرگز خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی نیز مهرماه با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در بندرگز برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار